6 Aralık 2010 Pazartesi

2.İstanbul Edebiyat Festivali




Cumartesi okul çıkışı  yazarlar birliğindeydim yine.. A.Ali Ural'ın konuşması vardı.. Yazmak eylemi hakkında çok faydalı bilgiler edindim..Reşat Nuri Güntekin ile yapılan röportaj'dan bazı kesitleri  ayrıntılı bir şekilde anlattı bizlere..Nasıl yazdığını  nelere dikkat ettiğini vs.. çok güzel şeyler anlattı..Ben zaten Ali Hocayı da elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum ..Her ay belli zamanlarda yazarlar birliğinde "Yazarlığın Saklı Bahçesi" isimli bir programı  var..Aslında vaktim olsa  kendisinin yazarlık atölyesine  katılmak istiyorum  ama saatler çok ters ..Neyse şimdilik edindiğim bilgiler doğrultusun da  hikayemi yazmaya devam ediyorum..Hikaye diyorum ama aslında tam olarak adı yok, çünkü  hikaye gibi kısa değil ama roman kadar uzun da değil ,he olur mu bilmiyorum ama daha düzenli bir şekilde  en baştan ele aldım..Bitirdikten sonra  ne olduğuna karar vereceğim :) Tabi ki bir büyüğümün, bir hocamın fikrini aldıktan sonra ..

Bu arada  Yazarlar birliğinde 2.İstanbul Edebiyat festivali başladı bugün..Ben Salı. Çar. ve Perş. günü olan programlara katılmayı çok istiyorum ama maalesef  çalışıyorum..Bakalım üçünden birine  katılacağım ama hangisi olsun karar veremedim..Gitmek isteyenler varsa kaçırmasınlar derim..

4 yorum :

francesca mckennitt dedi ki...

Üç günde de işim olması beni üzdü :(

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

francesca sağlık olsun cnm..inş bi daha ki sefere diyelim..

cecey dedi ki...

merhaba.arkadasım ben sessız ızleyıcılerındenım senın..senınle ılgılı bıkac sey sormak ıstıyorum da cevaplarsan cok mutlu olurum.anladıgım kadarıyla acıkögretımde okuyosun ancak okula gıdıyorum dıyosun bununla ılgılı bana bılgı verırsen cok iyi olucak.umarım özel degıldır butun sıteye baktım bununla ılgılı yazı göremedım de..allaha emanet ol..:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim cecey sorularını mailime atarsan seve seve cvplarım .. mailim blogta yazıyor