22 Kasım 2010 Pazartesi

yeni kitaplarım





Bayramda gezerken bi yandan  da kitap aldım..Dün oturup saydım kitaplarımı hepsinin içine adımı yazdım tek tek, tam 17 kitabım eksik kime verdim bilmiyorum.Belkide bazılarını kaybetmişimdir..Fırsat buldukça kitap alıyorum artık,şimdiden minik bi kütüphanem oldu bile ..Bu son aldıklarımla  birlikte tam 50 kitabım var şuan :) Daha istediğim çook kitap var ama önce bunları okumam lazım ..Bi de bunların yanı sıra minik kitap özetleri olan  kitapçıklar var içleri resimli iki tane de onlardan aldım..Kitaplara, resimli şeylere he bide çerçevelere hiç dayanamıyorum acaip zaafım var kitapçı önünden geçmemeye çalışıcam bi süre :) Henüz bi çerçeve koleksiyonum yok ama olması an meselesi..Aklımda harika fikirler var :) 

2 yorum :

tugbatugba dedi ki...

sergüzeşte bayılmıştım bence çok güzel bir kitaptı...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

bencede öyle ilk onu okuyup bitirdim ..hüznüme hüzün kattı :(