3 Kasım 2010 Çarşamba

Son Zamanlar da !!!

Haddinden  fazla tuhaflaştığım,sorguladığım içinden çıkılması epey zorlaşmış bir durum içinde debelenip duruyorum..Ne bir faydam oluyor kendime,ne de sıyrılabiliyorum bu durumdan..İşten erken çıkıyor,eve gidiyor,sonra hemen yatıyorum..yemek yemek aklıma gelmiyor yada canım istemiyor..Tek istediğim kafam da ki seslerin susması!Bu da ancak uyuyarak mümkün oluyor..Ama uyunmuyor da..Bir sağa bir sola dönüp sabaha kadar gözler kapatılıp uyuyor gibi yapılıyor sadece..Saate bakılıyor Üç'ü on geçiyor..Sabah oluyor..Uykusuz bir güne daha başlanıyor..Önce çanta karıştırılıyor ilaç aranıyor..Çanta da ki ağrı kesiciler bitmiş,dolaba bakılıp bulunan ağrı kesici çok şükür en azından başımda ki ağrıyı durdurabilicem diyerek ağza atılıp yutuluyor,yutuluyor..


Sonra saçlar toplanıyor yüz yıkanıyor ayna da ki yüze bakılıyor ama tanınmıyor bu yüz..Pek önemsemeden ne bulursak  geçiriliyor bedene ve kapı çekilip çıkılıyor evden..Ağır aksak otobüs durağına gidiliyor..Sonra otobüs geliyor,cam kenarına oturuyorum başımı cama yasladım mı? yok saymaya çalıştığım ne varsa  üşüşüyor beynime..O kısa saydığım mesafe uzuyor bir türlü bitmiyor yol..Düşünceler,Kaçışlar,Pişmanlıklar,Çaresizlik,hepsi birden üstüme geliyor sanki..
Sonra..
Sonrası yine aynı kısır döngü
Bunalıyor..
Sıkılıyor..
Daralıyorum..
Saatleri geçirmeye çalışıyorum..Bir şeyler çizmek istiyorum ama kendimi veremiyorum..Sonra seni düşünüyorum ve hiç bir şey yapasım gelmiyor..

Ve ben hala haber bekliyorum senden

5 yorum :

komançi dedi ki...

yazına bişiy demiyorumda müzik salladı biraz. çok güzel.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

neden bişi demiyosun ?durum çok mu kötü :) evet güzeldir her bir şarkısı ayrı anlamlıdır sezenciğimin :)

komançi dedi ki...

:) durum iyi yada kötü deil. ama yorumlanacak yada anlaşılabilecek ve hele de çözüm önerilecek bir durum değil.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

evet ne bir çözümü var nede anlaşılır bir yanı..yapıcak bişi yok can sıkıntısından sana sataşıyım dedim :)

papatya çiçeği dedi ki...

düşünmek için hususi kendime yer seçer,otobüsün yada,minibüsünen arka cam kenarı sol tarafına oturur idim.alışkanlık olmuş ki,hala da yine an arka sol cam köşeye otururum.ne var ne yok düşünür idim.bunaldığım anda da oradan kalkmazdım,mutlu olduğum anda da.çıkamaz idim ne yapacağım konusunda işin içinden.herşeyi halletsem bile,o durumu nasıl anlatacağımı bilemez idi.boş boşuna düşünmüş olursun bazen de.çünkü;dimlenilmeye bile tenezül edilmezsin.dinler gibi görünür karındaki insan,halbu ki,onların içlerinden yaptıkları pilanlara akıl sıra erdiremezsin.farklı,ap ayrı gördüğün insan bir farklı olmuş,yıllar onu öyle yapmış dersin sonra.
yine de,zaman döner,an gelir kimse bilmese de o dahi,sen onu beklersin.kimse de bilmesin zaten dersin.
sebepler,öyle olması gerekiyor imiş dersin ,geçersin ama,sızıntısı ile geçersin.