11 Kasım 2010 Perşembe

minnet ve teşekkür











bi süredir buraya ne yazarsam yazıyım  altına o ara sık dinlediğim şarkılardan birini ekliyorum mutlaka ..fark ettim ki çogunluk sezen aksu ,evet bu ara genelde sezen dinliyorum iyi de geliyor..bu son zamanlarda daha önce bahsettiğim gibi  tuhaf acaip  haller içindeyim.. bunlar geçicek biliyorum  ama yinede insanlardan kaçar bir halim var..bütün tepkisizliğime kırıcılıgıma ragmen  hergün yanımda olan  sürekli bıkmadan yılmadan benimle ilgilenen kişiler var ve benim için çok önemliler..burdan onlara tşk etmek ve istemeden de olsa kırdıklarım için özür dilemek istedim..

mesela bu gün sevdiğim saydığım ve ender sanatçılardan olan selahattin hocamla konuştum..hep konuşuyoruz ama bu zor zmanımda bana güzel  nasihatlarda bulundu güzel örnekler verdi, dedi ki; "tarih nedenleri bahaneleri yazmaz,sonuçları yazar".ne kadar doğru..ne kadar kaçsamda konuşmak istemiyorum desemde iyi geldi bana,iki kelam edebildim gülebildim kendisine tşk ederim iyi ki varsınız hocam..sonra gökhan var bir de,ona bazen çok sinir bozucak şekilde  davranıorum, çileden çıkarmak deyim yerindeyse ..ama o saolsun herşeyime katlanıo ve yine beni konuşturmaya çalışıo bıkmadan sıkılmadan bu çekilmez hallerime  katlandıgın için sende saol gökhan her daim yanımda oldugunu bilmek güzel..sonra  kelebeğim Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ beyhan ve erhan var,minik kuşlarım benim sizi çok seviyorum yanımda oldugunuzu bilmek güzel..bu ara bana katlananlardan  biride sizsiniz öpüyorum sizi çok..sonra kankam didem var oda her zman yanımda olan iyi günde kötü günde her zman oldugunu bildigim arkadaşlarımdan biridir..iyi ki varsın sende kankacım ..sonra darlananadam diye çok sevdiğim biri var ki  bana nbr bunalım diye hitap edio ve hergün "hadi kızım  çık  gidelim bi yerlere  yürüyelim bak tek başına  galatada yürünmüyo ya, bu günde mi gelmiceksin demekten bıkmayan arkadaşım söz  gelcem ama bu günde olmadı işte sende iyi ki varsın ve seviliyosun bi gün galatadan başlayıp tüm haliç kıyısını yürücez inş :) ve son olarak sen varsın, ne yapmış olursam olayım hep yanımda oldun kızdın sinirlendin ama gitmedin yanımdan, iyi ki varsın bi tanem bugün  aldıgım güzel kır çiçekleri  için de tşk ederim..mis kokuları sayesinde yüzümde ki gülümseme yayıldı ve koca günü  kapladı  iyi ki varsın canım benim seni çok seviyorum 


daha çok  kişi var  ama bu isimler selahattin hocam hariç :) son zamanlarda çileden çıkarttıgım  kişiler oldukları için özellikle onları yazdım..yoksa bana destek olan diğer arkadaşlarımı ve blogdaşlarımı da unutmadım tabi ki.. sizlerde iyi ki varsınız  yorumlarınızla maillerinizle beni çok mutlu ettiniz hep..hepinizi kucakladım kocaman da öptüm :) 



2 yorum :

Dijital Günlük dedi ki...

Didem vermiş artis pozu :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

sorma cnm kankamın artis olmadığı bi zman yok ki :) o her daim şık şıkırdım :)