22 Kasım 2010 Pazartesi

Kasım Biterken Gidilmesi Gerekenler !

Kasım ayı bitiyor.Ama bitmeden  gidilicek bazı seminer-söyleşi, sergi vb.. Etkinlikler var.. Ben kendim için bi liste yapmıştım kaçırdıklarımı çıkardım listeden kalanlar bu kadarcık neyse ki bazıları aralık ayına kadar devam ediceğinden önceliği  kasım ayındakilere verdim aralık ayına kadar devam edenleri  daha sonra paylaşıcam..Şimdi bakalım neymiş onlar..

23 kasım


TRIO WANDERER ( klasik müzik )

Vincent COQ , piyano
Jean-Marc PHILLIPS-VARJABEDIAN, keman
Raphaël PIDOUX, viyolonsel


24 kasım 

27 kasım
Yazarlar Birliği -Yazarlığın saklı bahçesi
Ali Ural
Saat:14:30



27 kasım
Yerebatanda Şiir Akşamı 
Saat:19:00


Şimdilik bu kadar, bi aksilik olmazsa gitmeyi düşünüyorum hepsine tabi bi de iş çıkışı yetişme meselesi var..Zaten yarın sabahtan  önce doktora sonra diş doktoruna ordan da sultanahmete gidicem okula sonrada ofise gelicem akşam da yetişebilirsem harbiyede ki klasik müzik konserine gitmeyi düşünüyorum..uvv ne çok şey yapıcakmışım ya :) 


                        

5 yorum :

ŞANSLI dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler canım.
Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

Hayranım bu hızına... Hepsine yetişebilirsen benide götürsene konsere...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

rica ederim şanslı ..

Adsız sen kimsin önce bi adını söyleseydin ya adsız diye hitap etmeseydim bende..

Adsız dedi ki...

aşk olsun kaç kişi sana adsız olarak yazıyor ki?

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

yazan yazıo işte adını söylemicek misin ? zaten adsız yorumlara kapatıcam blogumu belkide son yazışındır