12 Kasım 2010 Cuma

Haftasonuna girerken " İskender PALA söyleşisi"


Birazdan kankamla  çıkıcaz ofisten..Taksime gidiyoruz İskender PALA'nın söyleşisine ,saat 20:00 de başlıcak gitmek isteyenler olursa  hala vakit var :)  Ordan da cafe sanata gidip bişiler yedikten sonra bowlinge gidicez .. E sonra da eve gideriz artık daha ne olsun dimi :) Aslında sevgili kankam  didem hanımcım  ordan beşiktaşa  geçmek istiyo ama  maalesef eve gidip ders çalışması lazım o yüzden bunlarla yetincek artık :) Belki bayrama kadar nete giremeyebilirim ..Şimdiden herkesin bayramını kutluyorum..
Bi de yavuz bey burdan size duyuruda bulunuyorum..Şu telefona bak artık yaa  :) Bak açmazsan bi daha aramıcakmış öyle diyo :) 


 Hafta sonu çizimi olsun mu bunlar :)  


9 yorum :

francesca mckennitt dedi ki...

İskender Pala'nın senin kadar sadık bir hayranı daha var mı başka acaba :)

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Mübarek Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.

Tüm sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, huzurlu, mutlu ve güzel bir bayram geçirmenizi can-ı gönülden dilerim.

En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın.

mormenekselerr dedi ki...

mutlu bayramlar canm,ellerine sağlık

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

francesca :)) ayy cnm ya napıyım acaip çok seviorum :)) iyi bayramlar cnm.

recep bey tşk ederim iyi bayramlar diliyorum sizede ..

mormenekşeler tşk ederim cnm sanada iyi bayramlar diliyorum sevgiler. .

Hobibox dedi ki...

yi pazarlar canım, öncelikle geçmiş bayramını kutluyorum.

Evde ki tadilatlar bayram telaşı derken biraz gecikmiş kutlamayla merhaba demek istedim. Sizleri epey dir ziyaret edemedim, bundan sonra da kayınvalide olma, söz nişan telaşımız var, arada ihmalkarlığım olursa şimdiden affola diyorum. Sevgiyle sağlıcakla kalın, güzel günler güzel bloglar sizinle olsun:)

cicici dedi ki...

Sırf İskender Pala'nın söyleşilerine katılmak için İstanbul'da yaşamak isterdim :)
çizimlerini sevdim :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

afetcim hadi hayırlısı bakalım bende geçmiş bayramını kutlarım cnm sevgiler..

cicici: ben şanslıyım bu yönden desene :) tşk ederim cnm bende senin kombinleri çok sevdim :)

yarimay dedi ki...

güzel olmus :) gecmis bayramin mübarek olsun
sevgiler

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşkler yarımay senin de geçmiş bayramını kutlarım. :)