29 Kasım 2010 Pazartesi

♥♥♥Bu Hafta Sonu Biz ♥♥♥

Hafta sonu okula gittim..ödevimi yapmamıştım yapmakta istemiyodum ama neyse,sınıfa girdiğimde bir yenisi daha eklendi o  biriken ödevlere..çok sıkıcı bi konu yaa off hocam off .. 

neyse ders bitti okuldan çıktık kızlarla her zman ki  yerimize gidip orada yapalım dedik ..Ama sadece dedik  yaptık mı? hayır :) Ama boş durmadık da yani ,ne mi yaptık ? işte bunları :) 



bu minnakları  ben ve seher çizdik daha doğrusu kedi ve fareciği ben, diğerlerini de seher çizdi..duygucuk da saolsun büyük bi keyifle boyadı :) Kader kübra ve şerifede pür dikkat izledi :P :) ))ödev yapmaya gelince kimsenin canı istemio ama  söz konusu böyle çizimler olunca  hemen boyalara saldırıyoruz :) 
Turgay Hoca görmesin :) 


Bu hanım kızı da ben çizdim henüz ne olucagına karar veremedik  daha sonra  bunun üzerinde çalışmak lazm :) 


Bu arabayı kübüş çizdi  böyle göründüğüne bakmayın..Orjinal  mustang dir :) 

Tık Tık

Hiç yorum yok :