7 Ekim 2010 Perşembe

yeni dövmem :)):))

 Dün akşam erhanın yani  sevgili kankacığımın yanına gittim beni bi güzel dövdüü :) ellerine sağlık  tombul kuş :) dövme yaptırmak isteyen olursa  adresini verebilirim hemen :) temiz  düzgün bi yerdir ayrıca kankam  çok iyi dövme yapar :) tabi benimkiler geçici ama olsun ben çabuk sıkılırım   hem  o iğnenin acısına da dayanamam  o yüzden  tercihim kalıcı olmayan :)


Neyse ara vermeden tokat gezilerimize devam " zile kalesi,ballıca mağarası ve köylerden kısa kısa görüntüler" var sırada sonrada yeni çizimler gelsin  :)) 



Bunu çok begendim ama yazın yaptırcam babetlerle ne tatlı olur dimiii :) 





6 yorum :

Siu dedi ki...

Fiyonk her daim favorim ama elinin üzerindeki kuşa da bayıldım!

™ мγdяєaм dedi ki...

Canım Dovmelılerıne Bayıldım Ozellıkle El Ustundekı Kusunaa :))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Siu senin ne denli bi fiyonk sever oldugunu biliyorum :)) bende çok severim aslında ayak bileğinin arkasında çok hoş duruyo.. tşk ederim :)

mydream cnm çok tşk ederim .. gel sanada yapalım :) kuşgillerden :)

™ мγdяєaм dedi ki...

Canım Evet İstetimde Nasıl Yaptırcaz :D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Tatlım netde geçen sene görmüştüm fiyonk olayını ama ince çizgide vardı jartiyer gibi düşünsene ne derece iç gıcıklayıcı olur :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Mydream ben sana yaparım artık öğrendim :) dermişim :))


ayy çok fena Edicimm :)) aklıma geldikçe gülerim artık ama düşünülesi :)