20 Ekim 2010 Çarşamba

Uzun zamandır yazmıyodum..Bu sıralar bir yogunluktur gidiyo..Bu hafta sonu okula gittim..Son tatilimde bitmiş oldu artık okulda açıldı ama bu sefer daha yogun  olucakmış yani artık tek gün deil ..Hafta içi ders çalış hafta sonu okula git hiç zman kalmıcak bana.. Şikayetçi değilim ama keman kursuna  gitmek istiyodum şimdi ertelemek zorundayım.. Bu arada bi de atölye arıyorum Güzel Sanatlara hazırlık (çok boş vaktim varmış gibi ) ,hafta içi akşam yada  hafta sonu  belli bi saatten sonra gidebiliceğim..Aslında çok iyi Hocalar var  tanıdıgım ama hepsi karşı tarafta :/

İki gündür tema yapmaya çalışıyorum..Bi program var onunla yapıorum,yaptıklarımı kaydediorum ama geri açarken yine başka sayfa çıkıo sinir oldum  :/  Bunun çözülebilir bi yanı olmalı ya :(

Dün İskender pala'nın Divan Şiiri Saati vardı  gidemedim..Yarın akşam da yerebatan sarnıcında ney  akşamı var bişi çıkmazsa ona gitmek istiyorum tabi yetişebilirsem..



Bir de bir garip hal var üzerimde ne oldugunu anlamadığım..Ama dokunsalar ağlıcak gibi olur ya insan  öyle işte,,,
Sabahlara kadar hiç bişey yapmadan sadece çizsem ne yaptıgım önemli deil  çizerek atsam bu  garip haleti ruhiyeyi üzerimden..

Ne çok insan eksilttim hayatımdan ,böyle olması gerekmişti,öyle olmasını istediğimden değil(di) kimileri. .  .

2 yorum :

modda twin dedi ki...

ayy aynen ya bndede var o dokunmasalarda aglıyrm sonbahrdan galiba

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

modda twin umarım öyledir cnm ya :/