22 Ekim 2010 Cuma

Sonbahar gibiyim.. Yüreğimi kış'a hazırlıyorum..




Sonbahar,en sevdiğim mevsim..Benim mevsimim..

Sonbahar = hüzün benim için ..Neden böyle bilmiyorum..
Ama daha bi hüzünlü oluyorum..Daha çok düşünüyorum..Sanki ben bi ağacım ve yapraklarım dökülüyor..
Tutamıyorum..
İstemesem de yapmak zorunda olduğum şeyleri düşünüyorum..
Ya da isteyipte yapamadığım..

Ya inadımdan.. 
Ya gururumdan..
Ya kırgınlığımdan..
Çoğumuz deriz "kimse bana istemediğim bir şeyi yaptıramaz" diye.
Zaten bunu birileri yaptırmıyor ki,yine kendi kendimiz yapıyoruz..Ağız alışkanlığı olmuş belki de..Mesela İstemeyerek hayatımdan çıkardığım kişiler..
Kimse bana çıkar bunları hayatından demedi ki! Bende istemedim..

Ama yaptım..
Mecburdum..

Çıkardım..


Bi Kız arkadaşımı beni çok kırdığı için..
Bi başka arkadaşımı da hem yanlış anladığı için beni dinlemediği için ve çok kırdığı için..


Hayatımızdan çıkarmak kolay oluyor belki, ama hafızalardan kazımak zor!


Bu iki insana da çok değer vermiştim..
Kırgınlığım duruyor ama yine de Affettim..

P.S.Sabahtan beri Farid FARJAD dinliyorum..Bu puslu İstanbul'a bu gün kemanı yakıştırdım sanırım..
Dinlemek isteyenlere

3 yorum :

Bayram Kombesi dedi ki...

coplugu hic sevmem ama bu baska bir copluk diye bakayim dedim ne varmis diye. Guzel paylasimlarda bulusmak umudu ile de izlemeye aldim, sevgiler.

francesca mckennitt dedi ki...

Farid Farjad.. Ne çok severim. Sonbaharı da. Bazen insan istemeden de olsa yaşayabiliyor böyle şeyleri. Ama ne kadar üzülsen de, kırılsan da yaşadığın her şey sana bir şeyler katıyor :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Bayram kombesi: çok tşk ederim cnm çöplüğüme hoşgeldin :)

Francesca mckennitt : demek sende seviyosun bu ikisini :) ne güzel..Haklısın yaşadığımz herşey olumlu veya olumsuz bize bir şeyler katıyor mutlaka..