29 Ekim 2010 Cuma

"SENİ SEVMEK ZOR ZANAAT"

Bir şeyler yazmak istedim ..Ama yazamadım..
İçimde ki o tarif edemediğim şey her neyse, ne adını koyabildim ne dile getirebildim..Tepkisizim,donuğum,soğuğum,suskunum..Artık yazarak bile kendimi ifade edemiyorum..

Bir ayrılık şarkısı çalar ahşap radyodan,sen dökülürsün mısralardan..Dinlemek seni zor zanaat..
Şarkılardasındır artık,bazen bir kaç mısrada,bazen tozlu sayfalarda,yaşamak seni zor zanaat..
"SENİ SEVMEK ZOR ZANAAT"
                                                                                                                             İbrahim Kaya Bursa

Farid Farjad-Amad Amma
>
Neden yorgunsun sorusuna cevap aramaktan, 
'Ve bunu sormasınlar diye gülümsemekten yoruldum'
Cemal Süreyya

3 yorum :

Vişnє çüяüğü dedi ki...

Farid Farjad'ın bu şarkısına bayılırım. Her dinlediğimde beni uzaklara götürdü.. Bu fırsatı tekrar yaşattığın için teşekkürler..
Gerçekten sevmek zor bir zanaat.:)

Hobibox dedi ki...

Şu bir kaç kelime bile seni anlatmaya yetmiş, en suskun halin bu olsun...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Vişne çürüğü mutlu olduysan ne güzel sevindim.. bende hastasıyım hiç bıkmadan dinleyeblirim.. sevgiler cnm ..


afetcim insan ne kadar düzgün kelimeler secmeye çalışsada asıl söylenmek istenenler kaçıo boğazına yine elde var suskunluk :/ öpüyorum cnm seni sevgiler..