25 Ekim 2010 Pazartesi

İKEDİ-Sultanahmet-Okul




Ctesi günü okula gittim..Geç kalmıştım yine Beyazıt otobüsünü bekleyerek vakit kaybetmemek için veznecilere bindim..40 dk da anca geldim..İndiğim gibi koşar adımlarla yürümeye başladım..Tam İstanbul Üniversitesinin oraya çıktım ki bi kalabalık ne oldugunu anlamadan  bi anda elimdeki kitaplarım kendini yerde buldular..Sayfaların arasında ki notlar çizimler her biri uçuştu resmen saolsun çarpıştıgım arkadaşında yardımıyla toplayabildim  hepsini..Sonra yine aynı hızla söylene söylene yürürken bu sefer arkamdan biri sorry sorry diye seslendi.Önce bakmadım sonra omzuma dokunup "Sorry! Can I ask you something" diyince  döndüm ve "
yes of course" dedim olmayan ingilizcemle :) yarım yamalak  olarak anlayabildim  söylediklerini ve onları istedikleri yere kapalıçarşıya götürdüm..Giderken  iki lafın belinide kırmayı ihmal etmedik tabi :) neyse güç bela okula geldim ama derse girmişlerdi..Yeni bi hoca gelmişti dersi bölmemek için  içeri girmedim..Yazarlar Birliğinde takılıyım dedim..Şanslıyım ki  Dergi Fuarı etkinliği bitmemiş..Biraz orada dolaştım  dergileri inceledim bi kaç tanesini aldım..Sonra okula döndüm nihayet yemek arası vermişti hoca, sınıftan çıkınca hemen tanıştık kendisiyle sonra bizimkilerle yemek falan derken ders saati geldi..sabah ki derse yetişemediğimden ilk çizim dersini kaçırdım..Öğleden sonra ki derste de bişey çizmedik  bazı teknikleri anlattı..Derken ders bitti kendimizi dışarı attık  epeydir görüşemediğimiz arkadaşlarımızla hasret  giderdik..Sonra napalım nereye gidelim derken küçük Ayasofyanın oraya inelim dedim..Sultanahmet parkı her zmankinden daha  kalabalıktı meğersem İKEDİ etkinliği varmış..biraz masaları dolaştık  sonra dayanamadık bizde numara alıp etkinliğe katıldık..





İKedi
Biz Yunus masasına düşmüştük..Ama sadece 4 ümüz katıldık aynı masada 6 kişi olmuodu bizde 4 kişi olarak katıldık..İrfancım  saolsun yardımlarını esirgemedi benden :) :P
Sonra eğitmenimiz eşliğinde yunuslarımızı yaptık..Çok eğlenceli geçti..Yerli ve yabancı bir sürü insan bi arada  birşeyler yaptık..Ve anladım ki İngilizce kursunu yarım bırakmakla hiç iyi bişey yapmamışım  fırsat bulursam tekrar yazılıcam kursa..



Ayrıntılı bilgiyi İKEDİ sitesinden alabilirsiniz.Bu hafta sonu bebek parkında olucaklar..

6 yorum :

Modafobik dedi ki...

Of bu etkinlik süpermiş ya! :) Ve evet kesinlikle İngilizceyii bırakmamalısııın

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

bak daha bitmedi bence hala katılma şansın var :) evet kesinlkle devam etmeliyim :)

mintininmutfağı dedi ki...

aaa çöplük demeyelim ayol bu bloğa.ne cici şeyler var oysa.yok yok maşallah.emeğine sağlık...çok beğendim çöplüğünü bir çöplükçü olarak:))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

minticim çok saol çöplüğüme hoşgeldin begenmene sevindim :)

Dijital Günlük dedi ki...

Öğren ingilizceyi, senle pratik yaparız arasıra :) Kırarsın ingilizcenin belini :) Bu arada bu kedilerde iyimiş, Polonya' ya geldiğimden beri sadece 1 kedi gördüm. Burda sokak kedisi ve sokak köpeği yok :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

öğrenicem ama fırsat yok hiç,ya bu sıra çok yogunum hep bi koşturmaca içindeyim ama kırcam belini yapaarız tabii sen baya ilerletmişsindir şimdi elin polonyasında :) burdan kedi yollayalım sana sonra onlar çoğalır zaten :)