11 Ekim 2010 Pazartesi

Gezi - Zile Kalesi ( Tokat-Zile )

 Zile bakkaliyesi :)
 Bamya



 Meşhur Tokat çemeni ve yaprağı
 Buda yine meşhur olan zile pekmezi
Biber ve patlıcan kurusu  


Bu kediler  bana poz verdiler oyy canlarım  muck :) 
Bu da konağımız :) 
Zile'nin dar sokaklarında tura çıktık :) 


Galata kulesinin varsa zilenin mahalle camiisininde böyle fotosu var :) 

Çay bahçesi 



Zile kalesi ( restorasyondaydı ama yinede gezik ) 
Bizanstan kalan ne işe yaradığını bilmediğim tabut şeklinde  taşlar 


Kaleden kuş bakışı 

Surlar 
Bu paçalı tavuğu amma kovaladım ya bi poz vermedi  bana alıcağı olsun :) 
Buda kalenin bahçesnde ki bi tünel bi ucu teee tokat kalesine çıkıomuş 



Bahçesini mesire alanı olarak kullanan yerliler 
 Çeşme


Semaver 

 Çok karizmatik :)
 Bu gayet iyi poz verdi :)
Bahçeden kareler 
Kuş yolu  



tavuk hastalıgım başladı galiba :) 
 Anne tavuk ve cücükleri
 okuyabilen varsa bana da söylesin 







 Burada bahçede salça yapıolardı bi foto çekebilir miyim dedim  herkes utandı kaçtı ama yaa :(
 Bunlar bana poz verenler :) 





 Kapıda nane kurutuolar


 benim araba :P 
 Sandıklar


Bu ufaklıklar çok tatlıydılar çekmeden edemedim 
Oralarda hala kullananlar var yatak  örtüsü olarak 









Semaver diye diye en sonun da aldık bundan :) yakmayı da öğrendim nede olsa çaya beklerim :)

5 yorum :

serapca dedi ki...

güzel şehrim tokatımın güzel ilçesi zile ne şirin yersin öyle :)diyesim geldi birden ;)

Mr. Kermit dedi ki...

Fotoğraflara bayıldım, çok güzel kareler yakalamışsınız. Zile'nin bu kadar güzel bir yer olduğunu sayenizde öğrenmiş oldum, bir sonraki uğrağım olacak yeri tayin etmiş oldum :) makinem ve ben mutlaka gitmeliyim misafir olmalıyım bu güzel yere...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

serapca tşk ederim cnm şirin bi kasaba gerçekten de :)

Mr.Kermit git tabi ki tavsiye ederim ben fazla gezemedim ama şirin bi yer önceleri çok itici gelirdi bana küçükken ama şimdi bende çok sevdim gezip tarihi dokusunu görünce :)) bir de senin vizöründen görelim zileyi :)

Adsız dedi ki...

Gezi notlarınızı ve fotolarınızı sevdim elinize sağlık. Murat C.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim Murat bey begenmenize memnun oldum..