4 Ekim 2010 Pazartesi

Gezi - Atatürk Evi ( Tokat )

Evet nihayet düğün  postu bitti.Şimdi artık gezdiğim yerlerin fotolarını paylaşıcam..İlk önce Atatürk Evinden başlıyorum..Elimde pek iyi bi makina olmadığından bir dijitalle elimden geldiğince iyi kareler yakalamaya çalıştım..
Burası Atamızın Tokat'a geldiğinde kaldığı ev..Buralara kadar gelmişken ne var ne yok görmeden gitmek olmazdı tabi..Burada akşam olunca pek kimse dışarı çıkmıyor yani akşam saat 7-8 den sonra dışarıda gezen  fazla olmuyor..Bende bi perşembe günü sıkıldım merkeze gidip bakırcılar çarşısını gezmekti niyetim velhasıl kelam sevgili kuzenim "olmaz beraber  gezeriz" dedi..Bende tamam dedim mecburen hem bi rehber fena olmazdı..Saat 15:00 gibi turhal'dan otobüse bindim 1 saat sonra tokattaydım..Ara sokaklara daldım direk,kendi kendime dolanırken sevgili kuzim aradı..Biraz arayıştan sonra kaybolmadan nihayet onu bulabildim..Buluşup ilk olarak Atatürk Evi Müzesine gittik.Ama saat 16:55 olmuştu  5 dk. sonra  kapanacaktı..Görevliye rica ettim " Ama ben çok uzaktan geliyorum,bu gün mutlaka burayı gezmem  gerek 5 dk. da gezerim ben izin verirseniz dedim" Tabi ki de izin verdiler kırmadılar  sağolsun :) Hemen kuziciğimle  hızlıca dolaşmaya başladık.İçerisi  öyle güzeldi ki mest olduk..Burada garip bi huzur vardı..Mistik bi havası vardı sanki..Hem fotograf çekip bi yandan da görevliye  merak ettiklerimi soruyordum..O kadar çok oda vardı ki bazılarının adlarını unuttum..Hızlıca çekim yapmam gerektiğinden Sıraya koyamadım maalesef..Sağlık olsun buna da çok şükür vesselam..


Burası mutfak
Değişik açılardan  aldığım bi kaç kare  



 Burası  salon
 Oturma odası
 Yatak odasında ki sallanan sandalyesi



 Yemek masası salonda yer alıyor bütün odaların kapıları salona bakıyor..

Yatak odası 































 O kadar çok oda vardı ki ; Kahve odası,Çalışma odası,Sinema odası,Oturma odası,Okuma odası falan filan yani  odaları bile aklımda tutamamışım..Not almak isterdim ama dediğim gibi zaman yoktu bu kadarını bile görüp fotografladığım için şanslıyım..Orada ki görevlilere tekrar teşekkür ediyorum..

3 yorum :

francesca mckennitt dedi ki...

O küçük objelerin bile titizlikle korunması çok hoş, tebrik etmek lazım...

Adam dedi ki...

eski evler ne güzelmiş. yolumuz düşerse biz de gezeriz bir gün umarım. teşekkürler fotolar için. :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Frabcesca kesinlikle haklısın cnm o kadar özenle koruyorlar ki bravo onlara..

Adam rica ederim yahu ne demek :) daha köy fotolarını ve diğer evleri eklemedim onlarda çok güzeller.. umarım yolun düşer ..