22 Ekim 2010 Cuma

bu şarkıya ve bu filme bayılıyorum

video


Bulutlar iç içe ve her an başka bir resim oluyorlar 

Başka bir adla, başka bir zamanda rastlasaydım demiştim ya o gün sana 
Vazgeçtim, kaçmak yok, söz bu kez 
Çok güzel uyuyorsun diye yanımda 
Bak, çok gevezeysem, hadi kapat çenemi 
Sözcükler ne ki duygular yanında 

Yoksa yarın sabah uyanıp ayılınca 
Utanacağım şeyler söyleyebilirim şimdi 
Bana bırak hazır açmışken kapılarımı 
Kalbime biraz daha temiz hava girsin 

Yalancıyımdır biraz ama bana inan 
Sarhoşken hep çok sahiciyim 
Yine fazla içmiştim bu akşamda 
Coşmuş kalbim, of nal gibiyim. 
Sağır, kör, dilsiz görünür kalbim 
Ama bil, ben aslında iyi biriyim 

Bilirim, çok kirlidir aşk sicilim 
Sadakat konusunda da pek iddialı değilim 
Ama bu kez farklı olsun diye 
Sen denersen, ben de denerim 

Pek iyi olmadı şarkı, 
En iyisi gel 'Ortaçgil' dinleyelim 
Sıcaklığını verirken sen bana 
Sızayım aniden kollarında 

Çok düşündüm kaçayım diye ama dedim; 
Ne zaman anlaşmış ki kalple beyin 
Ve hele ne zaman düşünsem seni 
Yaprak gibi titriyorken kalbim


4 yorum :

NyxNemesis dedi ki...

Bu şarkının adı ne?

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

teoman-mavi kuş ile küçük kız

Adsız dedi ki...

Bu filmin adı nedir ??

Berra dedi ki...

yukarı bak http://www.beyazperde.com/filmler/film-130368/kullanici-elestirileri/