14 Ekim 2010 Perşembe

2008 den kalan çizimler

Kursa başladıgım ilk yıl bunları çizmiştim..daha çok yeniydim  kalem tutmayı bilmiodum  o zmanlar :)Hoca bi kompozisyon hazırlardı ve sabahtan öğleye kadar biticek derdi..Yetiştirebildiğim kadarını yapıodum haliyle.. ilk natürmortu tamamlamayı başarmışım :) ama diğerinde  ne oldu hatırlamıorum ama hiç çizmek istememiştim o kompozisyonu..Suyun içinde bi bambu  üstelik cam vazo he bu da yetmezmiş gibi bi de içinde deniz kabuklarını gördüğümde bittiğim an olmuştu..Ve bu  da yetmedi hocaya bi de kutunun kenarlarına koca koca  deniz kabukları yerlerştirdi..Koca kağıda sadece çiçeğin boyunu  ve deniz kabuklarıyla beraber kutuyu taslak olarak çizip bırakmışım..Gecen gün  çok sıkıldım 1 aydır çizmiorum da tamamlıyım bari dedim..Deniz kabuğu yerine  bi tarafa vazo bi tarafa da  şekerlik yaptım..Çiçeğide kafama göre tonladım..En azından artık yarım değil.. Hem ben bu görüntüsünü de çok sevdim :) 





 Fotolar yamuk oldu ama  anca bu kadar çekebildim.. 

5 yorum :

ŞANSLI dedi ki...

Berra'cım tamamladığın çok iyi olmuş.Güzel bir şey çıkmış ortaya.Eline emeğine sağlık.
Sevgiler:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

şanslıcım çok tşk ederim.. insanın canı çizmek istesin yeter ki :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Bence devam et Berroş kalmasın gerilerde aynen devam derim :)

Adsız dedi ki...

bir dost : http://www.blogdergisi.com/bloglar-yarisiyor-hakkinda-onemli-duyuru

Bahsi geçen blog yarışması sadece HİT kazanamak adına yapılan bir kandırmacadır. Lütfen daha dikkatli olunuz.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

edacım cok teşekkür ederim, bencede öyle:) geri kalmıyım herkes beni gecer...