12 Eylül 2010 Pazar

otogardan elveda yazısı :) gidiyorum şimdi elimde çanta :)

şuan otogardayım 45 dk sonra hannn hann  yapcaz.. İstanbul,sevgilim istanbul elvedaaaa :))  beni özleyin anacım :) malum şahıs beni çok arıcaksın  biliorum .. sen  diğer xmen  namı diğer kahramanım sende çok özliceksin ama napalım kahramanlıklarına ara vericez bi süre :) .. ve sen  ama seni anmayada gerek yok ya yazımı pisletmiyim :)  haydiiii bakammm ben gider yorumlara   başka bir şehrin sabahından cvp vericem .. öpüyorum  hepinizi sevgili arkadaşlarımmm .. Kankacımm  seni çok seviyorummmmm en çok ta seni arıcam ya yoklugun  çok zor olucak.. beyhan kuşum seni sevgiyi ver erhan tosuncuğum  senide çok çok özlicemmm  hepinizi çok love you  babyler :) ve birbirinden kıymetli blog takipçilerimm .. hoşçakalın ..
P.S: aslında demetten bi gidiyorum şarkısını koymak vardı ama  zaman yok   otobüse binmem lazım  ..

5 yorum :

Didemce... dedi ki...

kankacım aynen öyle cook zor olcak, özlücem seni... bende seni seveyorr... k.i.b coook öptüm...:)::):)

komançi dedi ki...

iyi yolculuklar :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim kankacım bakalım başladı zman :))

komançi pek iyi değildi ya gece yolculugunu sevmedim darlandım resmen :) tşk ederim

çizimdefterinin çizeri dedi ki...

iyi yolculuklar :) bende yolculuk yapmak istiyorum ama nerdeeee

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim cnm :) yap yap güzel olo ama gündüz daha iyi yaa :)