15 Eylül 2010 Çarşamba

başka bir şehirden ilk merhaba

Merhaba
Tokattayım..yolculuk güzel geçti ama gece yolculugunu sevmedim ben yaa..araba rahattı ama daraldım..gelirken her molada tesisleri gezip foto çektim sabah 5.30 molasından sonra zaten muavinin koltuguna geçip  güneşin doğuşunu çektim bol bol ve yolları..gelene kadar ben babam muavin ve kaptanla çene çaldık .. bu gün 2.ünümde bitti..bayadır şehirler arası yolculuk yapmamıştım.. en son kankamla bolu abanta gitmiştik..bu 10 günlük tatil iyi geldi..aslında ben kapadokya yada mardin turuna  katılıcaktım ama önce  tokattan başlayalım dedik..fena da olmadı hani.. dün akşam turhalın  meşhur şelale tepesine çıktık.. harika bi yer ama akşamları pek kimse olmuo daha çok yazın dolu oluomuş.. akşam oldugu için de pek kayda değer foto çekemedim kendi abidik gubidik fotolarımız hariç :) bu gün ede köyüne gittik..çocukken  sık sık geldiğim bir köymüş burası hatta dursun dayımların evlerinde  çok anım varmış ama hatırlamıorum tabii babamın elimden tuttugu bi bebeklik fotomu gösterdiler.. koptum  ama çok tatlıymmışım yaa :) hatta buraya da koyayım..tabi o ev eskisi gibi değil artık 3 katlı bi ev yaptırmışlar o köy evinin yerine :((köy evlerini çok sevdim.. ama bi çogu boşalmış zaten toplasak  kaç hane çıkar ki ..vakit bulabilirsem  bi gün sabahtan çıkıp  sırf köyleri çekmek için  gidicem tekrar..insanları öyle sıcak ki yabancı birini görünce hemen hoşgeldiniz kimlerdensiniz  diye  konuşuolar ben pek cvp veremesemde  bildiğim kadarıyla tanıtmaya çalışıorum kendimi..
yarın da tatlıcak(burga) köyüne gidicez önce rahmetli anneannemin mezarına sonrada  köylere  dalıp foto çekicem tabi akraba ziyaretleride buna dahil.. ve traktör kullanmak istiyorum birde :)


burda herşey güzel gidiyor şimdilik..nereye gitsek  o biçim sofralar hazırlanıo .. yani dombili olup dönmessem iyidir ( neyseki spora başlıcam dönünce )
işte böyle.. aslında yazılarımı dönünce yazmayı düşünüyorum ama en azından detaya girmeden  bi yazı yazmak istedim .. döndüğümde bu yazımı şurdan yazmıştım diye anımsamak için..birazdan yeni fotoları pc ye atıcam  bakalım onlar nasıl görünüyo..

5 yorum :

hobibox dedi ki...

Selamlar,

Burada olmadığım için sizlerin Bayramınızı kutlayamadım. Geçmiş Bayramınızı kutlar, şeker tadında, en tatlı bayramların sizlerle sevdiklerinizle geçmesini dilerim. Sevgiyle sağlıcakla kalın.

Afet Ergü Şaşmaz

(ohh ne iyi etmişsin, güle güle gez eğlen, içine sinsin inşallah)

kendimce dedi ki...

ne kadar güzel yaaa..insanın köyü gibisi yok valla sessiz sakin tertemiz hava..süper bi olayy...keyfini çıkarmaya bak.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

afetcim valla öyle geziyorum hep tatil gibisi yok :))

kendimce : kesinlikle haklısın cnm herşey doğal burda harika valla seviorum böyle yerleri zaten :)

Murat dedi ki...

Gelmişken orduya in karadenizi gör

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Karadenizi çok merak ediyorum.Ama onu başlı başına bi tur gezisine bıraktım..Zamanımız kısıtlı olduğundan bu kadarıyla yetiniyorum malesef :)