18 Ağustos 2010 Çarşamba

yazmak tarzım değil çizerim :) :P ( yalana bak )

Evanescense - Bring Me To Life





Ya alt tarafı iki çizim tarıcaz  şu tarayıcının yaptıgına bak yaa ..Ofisteki bütün makinalar tarayıcı, fax, yazıcılar ve pc ler olmak üzere hepsi artis yaa .. Bi gün biri çalışmıo  bi gün biri iki çizim taratmadı  nalet ..Dün akşam deli etti beni yine..neyseki sabah sorun çıkarmadı

Evet nihayet tarayabildim  çizimleri..bu bilgisayar yeni olmasına ragmen  fotmattan sonra eski performansını kaybetti ..Kahramanımız gelicekte  format atıcak hala .. gelemiyosan cd sini yolla bari  efendiii :)) sitesinde harika yazıları vardır.. Kahramanım diye demiorum ama  sağlam yazar yani yakında kitap neyinde çıkarıcekmiş :))


Dün akşamda vincentcığımı çizdim :)) onu eklerim sonra :)

 nancy  :) 





tamara kızımız :) 

4 yorum :

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

tamaraya oha dedim aynen devam et bence

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

heheh :)) tşk ederim .. elimden geldiğince etmeye çalışıorum :))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

tatlım birde yorum panelini pop up sayfa yap daha kolay yorum yazarız

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

öyle pek anlamıyorum ama bişiler yaptım oldu mu :)