31 Ağustos 2010 Salı

Veda Yazım. .( bi süre yokum )

Bi süre nette ki herşeyden uzak kalmak istiyorum..Msn açmıorum bi haftadır .. Ama aktif oldugum diğer paylaşım sitelerinden de elimden geldiğince uzak kalmayı düşünüyorum ..Blogumuda ihmal edebilirim  bu zman zarfında..Ama maillerimi kontrol edicem herhangi  bir şey olursa gmail den ulaşabilirsiniz..Cep telefonumuda kapatmayı yada değiştirmeyi düşünüyorum..Elimden gelse bu gün çekip giderdim ama malesef 1 hafta daha beklemek zorundayım..Kimseyle konuşmakta istemiyorum..Tek istediğim gitmek..Belki nefes alabildiğim başka bi şehirden tekrar yazarım.. Belki herşey düzelir..


10 yorum :

Uzun Yollar dedi ki...

berracım en kısa zamanda tüm sorunlarını çözüp mutlu mesud dön he mi?

Schrödinger'in Kedisi dedi ki...

yeni bir takipçin var, belki bu bile güzelleştirir hayatı. kimi kandırıyorum bende gitmek istiyorum; hem de ulaşılmaz bir yere. neyse blog adresini beğendim, profesyonel bir blog olmuş. sende benim bloguma katılır ve destek olursan(yorumlarınla) memnun olurum http://kimyagerhakan.blogspot.com/

Dijital Günlük dedi ki...

Bebeğim ne oldu, hayırdır ??? Çizimden kafa kaldırıp kimseyle ilgilenemesem de bir süre sessizliğin dikkatimi çekmişti ama ilgilenemedim. Ne oldu canım ya? Kim üzdü seni... (Döverim)
Herşeyden uzak kalıp, inşallah kafanın içindeki bunalım seslerini değilde güzel sesleri dinler rahatlarsın... Çok uzak kalma bizden!

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

handecimm çok saol cnm çözdüm hepsini ve döndüm :)

kimyager hakan çok mutlu oldum listeme katılmana çok tşk ederimmm bende seni takibe alıorum şimdi ..

zeynep kuşum yaa çok şükür geçti bitti biliorum sen döversin :) cnm benim iyi ki varsın .. güzel sesleri dinledim rahatladım :)

Adsız dedi ki...

meraba bn tesadüf eseri blogunuza girdim ve çok ilgimi çekti.ben de amatör olarak bişeyler çiziyorum daha doğrusu çizmeye çalişiyorum :)taslak araken sizi buldum :) bundan sonra da takipçiniz olucam sanirim...umarim gerçekten hayatinizdaki problemleri halledebilmişsinizdir...kimin hayatinda yoktur ki? görüşmek üzere ;)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim..blogunuz varsa bende sizin çalışmaları görmek isterim.. hoşçakalın..

Adsız dedi ki...

geçen ki yorumuma verdiğiniz cevabi yeni okudum :)...sevindim..bnm blogum yok maalesef ama ablamin bi yemek blogu var ilginizi çekerse adini söyleyebilirim :) pepela ve içimdeki karnaval da izleyicileri arasinda :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

rica ederim ne demek bütün yorumlara elimden geldiğinde dönmeye çalışıorum.. adresi net yazarsanız bakabilirim ablanızın bloguna

Adsız dedi ki...

çok insesiniz..bolkepceden yazinca çikiyor direkt ama htt://bolkepceden.blogspot.com tam adres..ablam da çok sevinecektir çünkü yeni açti blogunu ve izleyicileri arttikça çok mutlu oluyor...teşekkürler şimdiden..görüşmek üzere..bu arada adim şirin :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

rica ederim :) ablanı izlemeye aldım şirin sende saol sevgiler :)