18 Ağustos 2010 Çarşamba

sen vincent price değil, vincent malloy'sun. işkence altında değilsin, sadece küçük bir çocuksun. yedi yaşındasın ve benim oğlumsun, dışarı çıkmanı ve biraz eğlenmeni istiyorum!”


Vincent hayranı olarak çizmesem olmazdı  :)) daha diğer tiplerini de çizicem fırsat bulursak tabi ..

Vincent Malloy 7 yaşında biraz garip ürkütücü bi tipi olan oğlan çocuğudur..Ben bu kerataya bayılıorum ya  on kez  izledim ama  hiç izlememişim gibi bi on daha izlerim yani.. Hele onun  o kafasında kurduğu garip oyunları  yokmu bayılıorum onlara :) Ama en sevdiğim sahnesi annesinin fırça kaydığı  sahneydi..Anneside bi acaip zaten  sen çocuğa öyle hikayeler anlatırsan  çocukta piskopat olur tabi :) Bizim ki kendini Vincent Price sanıyo daha dogrusu  onun gibi olmak istiyo..Odasına kapanıp cinnet geçiriyo onun o bunalıma giren havaları yokmu  resmen özendiriyo kendine ya :)  çok fena..Hayal dünyası fazla gelişmiş Vincentcığımın :)  İzlemek isteyen  olursa buraya  türkçe alt yazılı videosunu ekleyebilirim..


buda benim lulu'm bu tip çalışmaları netten buluorum yani bişi araştırrken falan  bi şekilde çıkıo  karşıma  bende  indiriyorum  sıkıldıkça çiziorum  .. bazılarına değişiklik katıorum bazılarına  katmıorum  ama seviorum bu tarz çizimler yapmayı ..

4 yorum :

enes dedi ki...

çizimlerin çok güzelmiş

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim ..

ŞANSLI dedi ki...

Çizimler süper canım.Elne emeğine sağlık.
Sevgiler:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

şanslıcım tşk ederim beğenmene sevindim cnm :=)