9 Ağustos 2010 Pazartesi

Kötü Şeyler bitti ..şimdi güzel şeylerin olma vakti :)



Bu sınav postunu yazmasam olmazdı.. Çünkü bu sınav benim için farklıydı :) güzel şeyler oldu.Hem sınavımda harika geçti diyebilirim..17 dersten en az 10 dersi garantilediğimi düşünüyorum..Bu kadarını beklemiyodum belkide daha fazladır bilmiorum ama  hayal kırıklığı olmasın diye 10 ders diye sınırladım :)
Artık rahat rahat kitap okuyabilicem..En çokta yatmadan önce okuyabiliceğim için çok seviniyorum ya :)
Canım istediğinde çizim yapıcam..( bir sürü şey hazırladım çizilicek )
sıkıldığımda oyun oynıcam :) .. ( o kızı yenicem görürsün sen  kız :) )
Bunları ders çalışmam gerektiği için yapamıyodum..Vicdan azabı çekiorum ben ya eğer asıl yapmam gereken şeyi yapmayıpta başka şeylerle ugraşırsam..Ama neyse ki bir sınav daha  geçti çok şükür..pazar günü de teyzeme gittim sınav sonrası .. minik sudemle oynadım henüz 4 yaşına yeni girdi,resim yaptık birlikte , ona masal okudum, bir sürü güzel şey yaptık.. Nerdeyse tüm vaktimi onla geçirdim..Çok seviyorum çocukları hiç sıkılmadım onla ilgilenirken..Önümüzde ki yıldan sonra Anaokulu Öğretmenliği yapma gibi bi şansım olabilir..Acaba Anaokulunda resim öğretmeni mi olsam diye düşünüyorum :)) ..Çocuklara bişiler öğretmek en sevdiğim şey.. Bu olmasada bi Atölye açtığımda çocuklara resim eğitimi vermek istiyorum tabi henüz  tam bir eğitmen olabilicek durumda değilim:))  ama  Allah ömür verirse bir iki seneye kadar olur inş.. Neyse şimdilik herşey böylede güzel..Elimde ki kitapları  bitirip yeni kitaplar almak istiyorum..Sırada İSTANBUL HATIRASI var bunu bi arkadaş tavsiye etmişti,tabi sonradan çok önerende oldu ama ilk onla duymuştum bu kitabın methini :) inş bi an önce alıp okurumm..
Şimdilik bu kadar..Bide güzel bi şarkı dinleyelim mi  en sevdiklerimden biri :))

 Hypnogaja -Here Comes the Rain Again

Hiç yorum yok :