11 Ağustos 2010 Çarşamba

İlk ramazan postu :)


Bu gün ramazanın ilk günü..Dün gece  ilk sahurumuzu yaptık..Ben çok seviyorum ramazan ayını..Geç yattıgımdan dolayı sahura kalkarken biraz zorlandım tabi ama nihayetinde kalktım..Herşeyi annem hazırlıo sonra kaldırıyo beni o yüzden yemek hazırlama gibi bi derdim yok  :)).. Ama olanlara da Allah yardım etsin, hele de yeni evlilere.. Onlar için daha zor  kalabalık bi aile de sahur yada iftar yaparken bi anda iki kişi olarak kalıosun  iki taraf içinde kötü..Ama kızlar için daha zor  çünkü yemek falan filan onlara bakıo..Mesela ben daha gözümün tekini açamadan  oturuyorum bişiler yiyip kalkmış oluorum o masadan  direk yatış :)  ee bide çalışınca anneler kıyamıyo tabi :) evlenince böyle olmaz ama :)




Bu gün ofise nasıl geldim bilmiorum..Hala uyanamamıştım otobüsten inerken..Yamula yamula yürüyodum resmen..Çok geç yattım ama bundan sonra  erkenden  yatıcam  saat 11 de  :)) şuan saat 14:37 bu saatte kadar gayet sorunsuz  bi şekilde geçirdim, ne susadım nee başka bişi..Normalde de yemek yemediğim için pek, sadece susuzluk  fena yapar demiştim ama oda dediğim gibi olmadı.Çok şükür..

 Ramazan ayının garip bi büyüsü var bana göre,yani  her ne kadar "çok sıcak ya nası yapcaz nası dayancaz" dediysekte bu lafların hepsi başlayana kadardı..En azından benim için yani..Çünkü o büyü sizi sardıgında  hangi mevsimde oldugunuzu anlamıosunuz bile, yani ha sıcak ha soğuk fark etmio benim için.. Benim için önemli olan "tekrar ramazan-ı şerif'i görmek, oruc tutmak, teravih namazları kılmak, kendimi öyle huzurlu hissediyorum ki hiç bişeye kızmıorum" bu ay yılda bir kere geliyo ve ben tekrar görme şansına nail oldugum için  çok mutluyum..
Hoşgeldin  Ramazan :)

Pideleri seviyorum..
 

feshanedeki 30 gün boyunca süren etkinlikleri seviyorum..
SultanAhmet'i
Çemberlitaş'ı

EyüpSultan'ı

Eminönü'nü
Balat'ı
hepsi ramazanda en sevdiğim ve hep gittiğim yerler olarak bu yıl da listemde yerini aldılar :)) birde ÖMER FARUK TEKBİLEK ten bi eser paylaşıyım..Bana hep ramazanı hatırlatmıştır bu eseri gece sahur programlarının bazılarında da çalıodu sanırım ..neyse ekleyemediğim   çok foto var ama  pc de sorun oldugundan  anca bu kadarını yapabildim.. istedim ki bloguma ramazanın ilk günü ki duygularımı aktarıyım :)) 


Ömer Faruk TEKBİLEK





6 yorum :

Dijital Günlük dedi ki...

Anneler olmasa ne yapardık, bende de durum senin gibi :) Ama dün gece sahurdan sonra uyuduğumdan bugün şu saatlerde iyice yorgun hissettim kendimi. Hava da boğucu ama bir gün daha geçti. Şurda iftara 50 dk filan kaldı:) Geri sayım başladı sayılır. Herkese hayırlı ramazanlar ve iyi iftarlar...

ŞANSLI dedi ki...

Hayırlı ramazanlar canım.Allah bu sıcak günlerde sabır versin hepmize.Bu senin sevdiğin güzellikleri bende seviyorum.
Sevgiler:)

komançi dedi ki...

günün sonu nasıldı? :) bu sene Sultanahmet yerine Beyazıt meydanına alınmış etkinlikler.

Uzun Yollar dedi ki...

Berra annenin yanında olduğun için çok şanslısın kıymetini il o günlerin. bende evlenmeden önce gözüm kapalı kalklardım sofraya herşeyi annem hazırlardı. şimdi iş başa düştü :)) ama yine de zevkli ya dimi :)

Sabahattin Gencal dedi ki...

“Bloglardan Seçmeler” sitesinin daha etkili ve yararlı olabilmesi için görüş ve önerilerinizi bekliyorum.
İyi günler dileğiyle.
Sabahattin Gencal

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ZEYNEP : valla çok şanslıyız ya annem olmasa ben bişi yemem heralde :)şuan bende çok halsizim ve acaip uykum var :)hiç bişiye kolum kalkmıo :)

ŞANSLI : Amin şanslıcım.. dimi ya ramazanda bu semtlerin değişik bi havası oluo sanki :)) allah hayırlısıyla sonuna kadar tutmayı nasip etsin inş..


KOMANÇİ: günün sonunda ezana 1 saat kala evdeydim direk odama girip yattm :) otobüste pestilim çıkınca iftarın son saatlerini yatarak geçirdim :) evet etkinlikler taşınmış diolar bakalım gidip göriciz artık :) bende iş başa düşünce derim artık olsun ya böylede zevkliymiş :) :PP



HANDE : ayyy handecim ya hemde çook şanslıyım hala evli olmadıgım için :)) :PP bekarlık sultanlık diye boşuna demiolar demekki bak :)


SABAHATTİN GENCAL : Sabahattin bey en kısa zmanada bakıcam bloga inş fırsat buldugumda . ziyaretinize çok tşk ederim..