17 Ağustos 2010 Salı

dopdolu hafta sonu

Bu hafta sonu benim için çok güzeldi.. Bişiler yaptığım zaman kendimi daha iyi hissediyorum..
Hem dinlenmiş oldum,hem bi süredir uzak kaldığım bazı şeylerin tadını çıkara çıkara yaptım..Hiç dışarı çıkmadım yani geceleri saymassak :) Dün sabah  işe gelirken bi baktım bizim otobüsler değişmiş eneee dedim uykuluyum ya yanlış gördüm  sonra baktım  bi tane daha gelio  hemde şişli :))  bi cimdik attım  kendime  baktım gerçekmiş..

MÜBAREK AY YA BİRAZCIK SAYGI LÜTFEN!!!
Şimdi bide Uyuz oldugum bi durumuda yazıyım buraya  ben bi tek akşamları  ve sabahları  görüorum insanları işe gelirken ve iş çıkışı..Onun dışında  ofisten dışarı çıkmıorum ..ama her sabah ve akşam pes yani diorum..Bu kadar mı saygısızlık olur..Herkesin elinde su şişesi acaba dedim ramazan  bize mi geldi sadece, baksana  milletin umurunda bile değil..Bu ne saçmalık ya hadi dini görevlerini yerine getiremiosun nefsine hakim olamıosun inamıosun  da bari  yapmıosan saygın olsun ya ..Ben oruc tutmasam kendimi  çok kötü hissederim ya  suçlu hissederim yani..Tamam hasta olup tutamayanlar var onlara sözüm yok ama sağlıklı olupta "aman çok sıcak,dayanamam.-,  tansiyonum  iner çıkar düşer" gibi  şeyler  zırvalayanlara  kızıorum sadece..He banane ki tutan tutar  tutmayan  tutmaz ..ama benim tek istediğim  biraz olsun  saygı ya..Demek istediğim  şu değil yani  oruçlu birinin yanında  yemek yemeyin su içmeyin canı çeker diye değil.. Çünkü allah sabrını veriyo..Ama mübarek ay yılda bir kere geliyo yani çok şükür bu sene de ramazan ayı nı gördük orucumuzu tutabilcez diye sevinmek gerekirken bilinçli yada bilinçsiz yapılan davranışlara kızıyorum  ve ayıplıyorum..Bence aileler küçükten bu konularda  bilinçli yetiştirmedikleri için  onlarında payı büyük bunda ..Ee tabi aile gerekeni vermişse ama  kişinin içinde varsa ona yapıcak bişi yok Allah  ıslah etsin diyip geçicez.. neyse ben güzel gecen hafta sonuma devam ediyim :) 


KENDİMİ PEK AKTİF GÖRDÜM BU HAFTA SONU ÖZLEMİŞİM YA :))
ee artık sınav da bitti üstümüzde ki ölü topragını atalım dedim..3 tane film izledim, bi maskot bi eskiz çizdim :) sonra kitaplarımla haşır neşir oldum..Elimde kitapla uyuya kaldım :)  Allahım ne büyük zevk :) 
Bir gece sahurumuzu   dışarıda yaptık .. Pazar gününden sonra kileri de  bahçede yaptık..Bol bol uyudum..Benim için harika bi hafta sonu oldu..Şimdi izlediklerim  hakkında yorum yapalım..



SON SAMURAY












Film çok güzeldi savaş filmlerini pek sevmem ama bi kaç tane sağlam filmlerden izlemiştim çokta sevdim..Bi süredir izlemiyodum ama bu sıra yine hoşuma gitmeye başladı.Filmde bazı yerlerde çok  duygulandım bazı yerlerde güldüm ..Katsumoto'ya hayran kaldım bende o ne asalettir  kardeşim ya ölürken bile eli kılıcındaydı :( bu en son foto  kılıcı kendi karnına saplarken ki sahneden bi kare..Film beni baya etkiledi ki japon filmlerine yöneldim :)

NİNJA'NIN İNTİKAMI

bu sahnede  rainzocugum kızı  kestikten sonra  çamaşır makinasına koydu sonra çalıştırdı gerisini düşünün bi :))  




şu yakışıklılığa bak ya :p  :) Haşin ve gaddar :)) 




Bu filmde harikaydı ya :) rainzo adamım benim :) sen insan mısın değil misin anlamadım bu ne dayanıklılık ya :)
Filmin  Konusu  bi herif var  ninjaların başı yani şöyle ki bunlar bi ırk mış adını  unuttum  şimdi işte bu adam soyunu devam ettirmek için   çocukları kaçırıp eğitiyo  sizler benim evlatlarımsıznz falan diyo.. ama  işkence ederek yetiştiriyo  acımıyo yani kolunu bacagını kırıyo direk.. neyse bu rainzo kendi gibi orda yetiştirilen bi kızı  seviyo ama kız kaçmaya kalkışıo falan kızı yakalatıyo bu yaşlı ninja çocugun gözü önünde kalbine kılış saplıo buda rainzocugumun  zoruna gidiyo tabi  sonra  orda yetişio ve içlerinde en iyisi oluo sonra  intikam almaya başlıo ..Film çok heycanlı  hele o kesmeli doğramalı sahneler yokmu allahım  bi fena oldum bi fena oldum bide sahurdan sonra izledim  filmi kanlı kanlı  baya şey oldu midem :)) neyse bu kadar  yeter izlemeyenler varsa tavsiye ederim  ;) 



BÜŞRA







Evet son filmimiz BÜŞRA filmi çok merak ediyodum ama  bana yeterli gelmedi ya.. Anlatmak istenilen neydi yani orAda? Amaç neydi ? Bence anlatım yetersiz yarım olmuş..Tamam. İki farklı insan da birbirine aşık olabilir  aynı dili  konuşabildikten sonra neden anlaşmasın ki .. Ee sonra ? Neyse buna yorum yapmıcam çünkü beğenmedim filmi.. Bilseydim  bunun yerine TİTANLARIN SAVAŞINI İZLERDİM YAE :)) 


Bu post çok uzun oldu  çizittirdiğimi  2. posta koyucam..Saat de 18:16  olmuş normalde şimdiye  çıkmış olmam lazımdı bak ..Ya blogcum sen benim çok vaktimi alıyosun lennn :)) neyse  acelemiz yok tabii..

Hiç yorum yok :