6 Ağustos 2010 Cuma

bu sınavlar bitmez..( didoşla balkona devam :)


offer nissim-first time



bu hafta sonu sınavım var.. tam 17 dersten sınava giricem.. dile kolay söylerken bile içime fenalıklar giriyor..kendimi ders çalışmak zorunda hissediyorum ama  çalışasım yok..sevdiğim dersleri  yüzeysel olarak  çalıştım sayılır..ders çalışmam gerektiğini bildiğim için  başka şeylerle ugraşınca vicdan yapıorum ya.. nedense bende hep böyle olur.. bişi yapmam gerekiyosa ve onu yarım bırakıp başka bişeyle ilgileniosam vicdan azabı duyuyorum iyimi..bu sıralar spor salonu araştırması yapıorum bide..kankamla bi kaç akşam spora gittik..resmen pert olup döndük eve :)  ama ramazan bi geçsin ara vermeden gidicem inşallah.. fitness ve yüzme ye gitmeyi düşünüyorum ama  önce hangisi olsun karar veremedim..spora gidicem diyince  herkes şöyle bi bakıo neren için gidiceksin..dal gibim kızım ya :)) :P sağlıklı olmak için spor şart artık dengeli beslenmeye  karak verdim.. dikkat edicem yediklerime sigarayıda azaltıcam..yeni yeni kararlar aldım son zmanlarda..yapmam gereken ne çok şey var yaa :)  neyse artık sınav bitsin çizime ve kitap okumaya ağırlık vericem ..bide spora :) hem değişik bi çevre güzel olur  :) her açıdan ..

 












bu sıra didoşla balkon sefamız tavan yapmış durumda :) canım kankam akşam gittiğimde yemek hazırlamış birlikte yeriz diye  ellerine sağlık kuşum :)) tam 4 saat boyunca yedik  :))  şaka şaka   yemedik  ilk önce biraz atıştırdık sonra biraz ders çalıştık ( kanka  ders çalışma tekniğine bayıldım cidden hiç biri aklımda değil akşam tekrar yapalım ) sonra bi daha atıştırdık ama çok az yedik yani tabaklar oldugu gibi duruyodu :) bide üstüne soda içtik aç aç :) ahahaha  zaten sitede boyama tadilatı var  sıra bizim apt. geldi artık balkonda oturamayız..neyse son olarak didoşşşşşşş  iyi ki döndün ya balkon sensiz  çekilmiodu :) :)) 

Hiç yorum yok :