9 Ağustos 2010 Pazartesi

bloguma bişi oldu ya

ya bloguma bişi oldu :/  yapılan yorumlar gelmiyo yoksa yayınlamadıgımdan değil yanii.. hatta sayfa bile  bozuk görünüyo niye böyle oldu anlamadım yaa.. bu win7 yi ilk kullandıgımdan beri sinir oluorum zaten ya ..inbox ta da sorun çıkardı off herşey sorun bıktım pc tamirinden cnm  yeter yaaa..

3 yorum :

re55 dedi ki...

Merhabalar,
Bence siz, hemen Windoes XP işletim sistemine geçin. Tüm bu sorunlar kullandığınız işletim sisteminden kaynaklanıyor. Çok profesyonel bir kullanıcı değilseniz, XP en ideal bir işletim sistemi, bir zamanların Windows98'i gibi.

Hayırlı Ramazanlar dilerim. Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim, saygılarımla.

re55 dedi ki...

Merhabalar size bir fikir daha vermek istiyorum. Ara yüzünüzün sağ tarafındaki menülerde yer alan son eklediklerim başlıklı gadgeti (eklentiyi) kaldırın, yorumların geldiğini göreceksiniz. Tabi benim bu gönderdiğim yorumu görebilirseniz.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

recep bey tşk ederim ilginize sanırım sorun çözüldü şimdi.. umarım tekrarlanmaz.. :)