23 Ağustos 2010 Pazartesi

bir sınavı daha geride bıraktım :) mutluyum :)

Sınav sonrasında kendimce tahminlerde bulunmuştum..Buraya da yazmıştım ..Bugün saolsun nilciğim haber verdi sonuçlar açıklandı diye normalde 7 sinde açıklanıcaktı ama erken açıklamışlar  MEB çalışmış  yani bu yıl :)  Neyse ben 17 dersten girdim sınava sadece felsefeden bi konu çalışmıştım bide sanat tarihinden.. Diğerlerini çalışamadım  4-5 dersede sadece sınav günü göz gezdirmiştim ama  bişi çıkıcagını sanmıodum  yinede bilgime güvenerek  her ne kadar çalışamasamda  en az 9-10 dersi kıl payı gecerim diodum ..Aman yarabii bi de sonuçlara bakınca ne görimm notlarım 80 den aşşagı değil  vayy be dedim ben neymişim :)) 12 dersi full geçmişim..Bu kadarını beklemiodum hiç, bide çalışsam hepsini fullerdim heralde :) heheheh neyse şimdi her sınav sonrası dediğim lafı diyip kaçıorum .. Bİ DAHA Kİ SINAVA  FULL ÇALIŞICAM :))