5 Temmuz 2010 Pazartesi

vosvos istiyorum ( işte favori arabam ) drift yapıcam bunla :))

bu gün sabahtan beri vosvos bakıyorum kendime  bi kaç tane beğendim  ama ben üstü açık arıyorum ya.. ne komik ilanlar var okurken koptum.. "arabada bi kaç delik olabilir ama  yazın doğal klima niyetine  harika oluyo" gibi  şeyler yazmışlar  ee kışın  napcaz battaniyeylemi kullancaz :))  neyse  ben devam ediyim araştırmaya  burdan da yazıyım   bari :)

ARANIYORRRRR
temiz orjinal vosvos arıyorum..
delik deşik olmasın  frenleri tutsun..
ön cam bombeli olsun..
rengi sarı yada pembe istiyorum..
üstü açılanlardan olursa  daha iyi olur..çünkü kestirince  orjinal üstü açıklar gibi olmazmış hemde kışın su alır dediler .. yani şiddetli bi yağmurda arabamı  sel basma ihtimali olmayan bi üstü açık vos vos arıyorum  buggy de olabilir .. kapalıda olabilir tabii vosvos  olsunda üstü kapalı olsun fark etmez ..beğendiklerimin fotosunu koyalım..



buna hasta oldum yaa :)) 



bide  arkasına yazıcam Tek rakibim THY
zuahahahhaha 





bide cd yapcam en şekilinden içine serdardan mikrop.. tan dan da taksi şarkısını attıkmı tamamdr..
uvvvv kim tutar beni :) yanımda da kankam altını üstüne getiririz istanbulun :)) 

Tan-Taksi


serdar ortaç-mikrop

 

8 yorum :

Robinson dedi ki...

Duruşuna yollar gidişine kızlar hasta

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

robin sen hangisini beğendin :)) valla hastayım gidişine pıt pıt pıt sesi beni öldürüyo o sese aşık oldum :))

Robinson dedi ki...

Alıcı gözüyle bakınca en dik yeşili gözüktü gözüme buna birde tüp taktırdın mı değmeyin keyfime,

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

evet yeşil olan yeni bakımdan çıkmış yani sahibi yaptırdıkalrını yazmıştı.. ama onun camları düz ya :/ ben her yeri yuvarlak olsun istiyorum bombeli cam olması lazım .. üstü açık bulamazsam üstü kapalı alcam artık :)) neden tüp taktırıyoruz onu anlamadım :)

Robinson dedi ki...

Akıllım tüplü olunca az yakar :) bence acele etme iyice araştır bulduğun anda da üçüne beşine bakma hemen al,

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ama bu benzinli de olsa az yakıyo ki :) bulsam üçün beşini aramıcam ama istediğim gibi bulamıorum kii :) seninde aklında olsun görürsen duyarsan haber ver bana :) arada veririm bi tur binersin :))

Robinson dedi ki...

Tamam; bizim burada elektirikci sarı hasan var onun yanına bazen kırmızı rengi geliyor bi kaç kere gördüm çok temiz bir araç eğer yine denk gelirsem sorarım senin için, :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tmm elektrikçi sarı hasandan iyi haberlerini bekliorum :)) tşk ederim robin..