19 Temmuz 2010 Pazartesi

Sultanahmet gezisi ve Ab-ı Hayat sergisi

hafta sonu dopdolu geçti..Cuma günü akşam kuzenim geldi..Sonra hafta sonu için plan program yaptık..Cumartesi günün Saat 13:00 de evden çıktık annem ve kardeşçiklerimde geldi..Önce arabayla sahil boyu gezdik  sonra Eminönü Ahırkapı'ya gittik..Oradan da Sultanahmet'e geçtik..Hava inanılmaz sıcak birde o sıcakta  park yeri aradık..Malum Sultanahmet'in kalabalıklığını bilmeyen yoktur..Neyse sonra otopark işini halledik ve meydana çıktık..Önce padişahların türbelerini ziyaret ettik..Sonra Ab-ı Hayat sergisine girdik..inanılmaz güzeldi..çeşmelere  hayran kaldım..Fotograflar henüz yüklenmediği için  daha sonra yayınlayacagım..Oradan geze geze yukarıya çıktık..

1-2 saatlik geziden sonra Makarna Sarayı var Çemberlitaş tramway durağının arkasında orada güzel bir makarna ziyafeti çektik..Makarnayı çok seven biri olarak 3 çeşit değişik soslu makarna yedim.Orayı geçen hafta beyhanla keşfettik :) Bundan sonra okuldayken  öyle yemeklerini yiyeceğim  yer orası :) Üst katında da semazen gösterileri yapılıyor belli günlerde, ama 20 gün kadar yoklarmış bir daha ki sefere kaldı..Yemeğimizi yedikten sonra Gülhane parkına gittik  dışarının sıcağından  kurtulmak için inanılmaz güzel bir yer .. Ben sık sık giderim..Orada da 1 saat kadar oturduktan sonra kalktık trafiğe kalmamak için saat 18:00 gibi  yola düştük..Sonra ben eve gelip tekrar çıktım ve  Beyhan'la Küçükçekmece'ye geçtim .. Oradan da taksim .. eve geldiğimizde saat gece on ikiyi geçmişti bile  :) Nihayetinde güzel bi gün oldu.. Çok yorulduk ama çokta eğlendik..Şimdi serginin fotograflarının tamamını  henüz  yükleyemediğim için şimdilik bi kaç foto yüklüyorum..Bu arada yarın serginin son günü sitesindende bazı eserleri inceleyebilirsiniz hepsi değil ama bazılarının fotograflarını koymuşlar..Ama yerinde canlı canlı görmek apayrı bi duygu ..