2 Temmuz 2010 Cuma

dün akşam ve bu sabah

kaç zamandır gecenin köründe yatıyorum..bazı sıkıntılarım vardı..cvpsız sorularım falan filan.. eften püften şeylerdi belki kimine göre..ama ben piskopat bi kız oldugum için en dipte yaşarım en  büyütülmicek sorunları bile .. herneyse dün akşamda kankamla oturuyoruz (malum kendisi bir aylığına tatile gidiyo ben yalnız kalıcam diye bizde bol bol birlikte vakit geçiriyoruz ) sınavlardan ondan bundan gerizekalılardan  ilerizekalılara varana kadar bi çok kişi ve durumlar konuk oldu sohbetimize..sonra ben bi yandan tan'ın  şarkısını indirmeye çalışıorum "kal bi saat" bu şarkıya taktım telefonuma atıcam illa,gece saat 01:00 facebookta  online olanlardan bana yardımcı olabiliceklere yazdım saolsunlar yarım saate çözüldü sorunum  da şarkıyı indirip telefona attık..bu arada kankamda bi yandan dilekçe hazırlıyo :) çok çalışkan kız ya :)) şimdi ikimizin de telefonunda o şarkı çalıo dinlemek isteyenler için burayada koyayım ..

Tan-kal bi saat


sonra sabah  ofise geldim.. ofise girmeden bankaya gidip numara alıyım da  şu faturaları  da ödiyim dedim ..malum haftalardır üşendiğimden bankaya inmeyen  ofisten çıkmayan ben,dedim  azıcık insan içine  karışıyım..bi tur attım devasa iş merkezimizde.. önce faturaları  hallettim sonra  kitapçıya ugradım yarım saat   bi kaç kitaba göz gezdirdim .. ayaklarım agrımasa daha da durcam yani.. utanmam da yok ya :)  nasılsa kitapçı tanıdık kovucak hali yok ya,hemde benim gibi cici kızı :)


sonra kitaplara veda edip markete  daldım.. hep sevmişimdir marketleri gezmeyi.. hele carrefour -koçtaş-bauhaus gibi olanları gezmeye bayılırım .. klimalarıda muhteşem hani  :) dışardan  içeri girdiğimde sanki dubaiden sibiryaya girmiş gibi hissettim :) neyse  iki turladım markette pek yemek yemediğim için her zman ki  gibi kahvaltı etmemişim  ve hatta akşam yemekte yemeden yatmışım .. karnım acıktı ama bişi yemekte istemiorum.. sonra  çikolataların oldugu yere gittim .. bi onu alıorum bi diğerini .. sonra alpella gördüm çok severim beyaz çikolatayı.. sonra bide ıce tea aldım.. baktım bi amca geldi reyona  krakerlerin envai çeşitlerinden aldı .. o gitti  sonra bende merak ettim aldım.. hımm domatesli nasılmış ki du bende alıyım, ay şundan da alıyım ay bundan da .. derken kraker çeşitlerinin envaisini bende almış oldum hemde o amcanın aldıklarından büyük boy :) ofise geldim açtm paketleri sadece birer tane yedim hepsinden.. çok aç gözlüyüm sanırım.. nolcak şimdi bunlar  ağzını açmasam eve götürürdüm..

hem zaten birazdan da çıkıp okula gidicem yeni kitaplarımı almaya ama hala patronum gelmedi.. şimdi bana kitap kalmazsa bilemiorum yani  yapcaklarımı :) ( çok çalışkan bi öğrenciymişim gibi  kitap kalmıcak diye  panik oluorum bide )  neyse canım sıkıldığı için  ve konuşucak kimse olmadığı için ofistede  buraya yazıorum .. bu blog çok işe yarıyo ya :) burda lay lay lom yapıorum  ama bi yandan da işlenmeyi bekleyen bir yığın fatura var .. ve sanırım ben  bu yazıyı yazmakla pek bir vakit kaybettim  neyse  saat 14:00 ye kadar yapabildiklerimi yapıyım ..
hee bide ben dün baya bi üzgündüm hatta piskopata bağlamış gibi  şiir falan böyle kısa kısa şeyler yazdım bir sürü.. hatta tekin  "bu ne ileti ya şair kesilicen başımıza" diye  dalga bile geçti..
ama akşam  bi mutlu oldum bi mutlu oldum ki .. şimdi süperim :))  ve yeni yeni projelerimi hayata geçiriceğim fırsatı kolluyorum :) 

12 yorum :

Kısaca Fd dedi ki...

o çubuk krakeri görünce daldım bloga :) ben tüm krakerler içinden en fazla bunu severim.Tuzuna bayılırım.o poşetinin dibinde kalanlar varya onlara işte..canım çekti şiimdi..ilk dışarı çıkışımda almam lazım :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

heheh bende severim ama nedense eski kraker yeme performansımı kaybetmişim ..insan aç gözlü olmasın işte o kadar çok almışım ki..hepside duruyo :) gönderim sana :)

Didemce... dedi ki...

bensiz nası bogazından gecti yaaaaaaaaaaaa:((:(:(: kankacım koptum yanii akşamıda gecmemişinnn:):):) ama cidden bende cok ssevindim adına mutlu oldum... sen mutlu ol herzaman kankoşum...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

hehehe kuzum sensiz boğazımdan geçmedi zaten akşama eve getiricem onları yiyemedim hala :)) ayy sen bu günü görücektin :) fena :)))))))))))))) hepimiz mutluyuz ne güzel :)) hep ama hep sende mutlu ol bi tanem ..

Didemce... dedi ki...

:):):) daha gün bitmedii, akşama kopcaz:):) son 2 gün... biz herşekilde mutluyuz cnmmm, inş cnm hep beraber inş... hep yüzümüz gülsün... gidicem diye biraz heyecanlıyım ama biraz da buruk sende yanımda olmanı isterdim... inşş sende izinde yanımda olcan ztn...)::):

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

yani beni bırakıp gidiyosun tabi için el vermio :)) neyse bakalım belkim bi süprz yaparım :) seni yolcu etmeye gelmicem evde vedalaşalım :)

Didemce... dedi ki...

Süpriiz evet biliirsin severim:::))::):)gelme bencede, ayrılıklardan nefret ediyorum ztnn...:(:((: ama bizim kii öyle degil kanka yaa alt tarafı arada 8 saat olcak ama biz onu ztn telefonla aşarız:):):):)::)... bizi kimse ayıramazkii...:):):)

kupa kızı* dedi ki...

aynı ben.

bir güzel çift dedi ki...

ne keyifli bir yazı bu böyle :) bu arada akyaka yazımın birinci bölümün yayınladım.en kısa zamanda kaç güzel bi tatil yap inş...sevgilerle..

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

kupa kızı: hayat başka türlü çekilmez ki ama dimi :)


birgüzelçift : cnm çok tşk ederim hemen bakıyorum.. inş en kısa zmanda kaçıyorum bende :)

bir güzel çift dedi ki...

fotoğrafları yayınlayacağım diye canım çıktı ama sonunda yayınladım otel fotoğraflarını :) Eğer sende ben gibi tatillerde et pazarı görmekten bunalanlardansan Muğla-Akyaka yı bir değerlendir derim.Akyaka gibi bir çok güzel köşesi var cennet ülkemizin araştır,bak eminim çok güzel yerler bulursun ve inşallah huzur dolu bir tatil geçirirsin...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ayy aynen cnm yaa et pazarı tabirine çok güldüm :)) muğla yı begendim bende sakin huzurlu bi yer arıyorum 2 günlük için kafa dinlemek için ideal bi yer sanırım fotolarına bayıldm... otelin adını yazmamışsın baktım senin postuna yoktu bişi..