12 Temmuz 2010 Pazartesi

cumartesi gecesi (yalnızlık güzel şey ya )

önce şarkıya bi tık atıyoruz:)

Akon


Bu gecede sabahladım..Dün yazarak sabahlamıştım bu gecede film izleyerek..bi hafta olmuştu  evde olalı bazen sıkılmıyor değildim tabi..Ama insan illa ki yapacak bir şeyler buluyor.. Gündüzleri korku filmi geceleri komedi yada aksiyon filmleri izliyodum..Bu gece "New moon ve Twilight" izledim..Şuan saate bakıyorum 05:27 gülüyorum kendime :)) iyice alıştım sabahlamaya,pazartesi işe gidicem bide, umarım  pazar gecesi uyuyabilirim..Dün de sabah 6 da yazmıştım son kapanış yazımı..Sonra saat 7 ye geliyordu en son baktığımda keçileri sayarak zorla uyuttum kendimi..Uyandığımda saat 09:00'du.Topu topu 2 saatcik uyumuşum bu günde muhtemelen o kadar uyurum, 48 saatte toplam 5 saat uyku uyumuş olucam..Ama 2 gün ateşler içinde yarı baygın  yatınca bu son iki günde de böyle zombi kesilmemi normal karşılıyorum..

Bir şeye kesinlikle karar verdim..Tatili evde kalıp yazarak çizerek ve film izleyerek geçiricem :) sabahlar olmasın :P tabi ki şaka ama fena da olmazdı sanırım..Sonra buraya yazarım artık nasıl zombi olunur? şekil A :)) 5 gündür evden çıkmadım..Bu son 48 saatte yediğim yemek 3 öğün ne güzel dimi aferin bana bizimkiler duysa kaçıcak yerim yok..Zira hala hastayım onlara kalırsa..Aslında değilim iyileştim artık ama sadece şu arkası kesilmeyen öksürük kendimi veremli gibi hissettiriyo  okadar :)Allah yatalak hastalara sabır ve şifa versin..Çok zor bişey ya..


Filmlere gelince 


Ne yalan söyliyim  edwarda aşık oldum  resmen yakışıklı vampirim ya :)



bella'nın yerinde kim olsa ısır beni  bende vampir olcam diye  başının etini yerdi çocuğun kız haklı yani :)) Bu filmleri yada seriyi mi desek  neyse artık onları izlememek için çok çabaladım..Hem çok merak ediyordum,hemde herkesin dilinde olduğundan izlemek istemiyordum..Kitabıda öyle,bi bakıyorum otobüste parkta orda burda herkesin elinde o dönem hangi kitap  modaysa o var..Bana itici geliyor nedense o çok dilde dolaşan filmler ve kitaplar..O yüzden geriden takip etmeyi seviyorum..Mesela Elif Şafağın AŞK kitabını daha geçen gün aldım..ki çokta merak etmiştim ama almamıştım o zmanlar..Ben böyleyim bir şeyin modası geçince onunla ilgileniyorum :))  Ama bu vampir serisinin kitaplarını alıcam artık yeter bu kadar beklediğim :)  






Sanırım daha fazla yazamıyorum  uykum yok ama  gözümün önünde parlak bişiler uçuşmaya  başladı,sanki biri yukardan sim döküyor gibi:)Biraz gözlerimi dinlendirsem iyi olucak ..Neyse ben gidiyorum koyun saymaya..Anca uyurum..

2 yorum :

hobibox dedi ki...

Canım nerlerdesin, yorumlarım öksüz kaldı sensiz:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

geldim canım benim :) ayy ben yerim senin yorumlarını :) hiç öksüz bırakır mıyım :)))) bi süredir hastaydım ancak gelebildim :):=)