22 Temmuz 2010 Perşembe

Buluşma

Az önce Cansu geldi  kendisiyle  bayadır konuşuyoruz.. Blog sayesinde tanıştık..Çizimleri görünce benimde resmimi yapar mısın demişti..Öyle başladı  arkadaşlığımız..Sık sık mailleşiriz..Çookk sıcak kanlı sevecen cici bi kız :) Aslında bir yıldır adam akıllı ciddi bir şeyler çizmiyordum cesaret edemedim ilk önce  ama Cansu'yu kıramadım..Tamam dedim sonra araya sınavlar falan filan  bir sürü şey girdi ve nihayet bu gün Cansucuk resmine kavuştu :)..Aslında bitireli çok olmuştu ama  uzun zmandır çizmeyince  ya beğenmesse diye  verememiştim..Üzerinde oynayıp durdum..Ama artık verme vakti geldi..Sağolsn oda çok beğendi..bi ikide fotograf çekindik :)

şimdilik resmi koymuorum önce cansu koysun sonra ben de eklicem buraya :)

  

8 yorum :

My Makeup Story dedi ki...

fıstık şimdi geldim eve:) yarın sabah resimlerimizi eklerim:) kocaman öptüm:) ellerine sağlık tekrardan.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tmm cnm :)) bende senden alıp eklerim :)) rica ederim bende öptüm cnm :)

ŞANSLI dedi ki...

Çizdiğin resmi görseydik Berra'cım.
Sevgiler:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

şanslı'cım koydum resmi şimdi :)

My Makeup Story dedi ki...

ağzım ve burnum çook büyük oldu ama olsun:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

canlı halini görünce evet cidden öyle olduğunu düşündüm bende.. ama çıktısın aldıgım resim de yanıltmış olabilir .. birde acemiliğimi ve uzun zamandır çizmediğimi katarsak bunaa mazur görüceğini umuyorum cnm :) seni ilerleyen zamanda çizicem tekrar..:))

Dijital Günlük dedi ki...

Çizim olayıyla iki blogcu buluşması güzel olmuş :)
Kalemine sağlık Berracığım...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim cnm :) evet güzel oldu inş tekrar görüşürüz .. sende gelsen bi an önce artık yani :))