6 Temmuz 2010 Salı

blogta yazdığım hikaye( taslağı ) hakkında !!!


 Merhaba;
   İlk kez böyle ciddi bir şekilde yazıyorum bloguma..Dün  akşam,  şuan blogumda yazdığım hikayeyi minik bir boyutta kitap şeklinde bastırdım ve  nerelerde hata yaptığımı  görmek için  evde sakin bir kafayla okudum..Ve gördüm ki inanılmaz hatalar yapmışım!  tamam  zaten bu bir taslaktı ama yinede  üstünü çizdiğim  yada yanına extra olarak not düştüğüm yerler bayağı bir çoğunluktaydı..

         Bu karmaşıklığın nedeni, sanırım hayatımın da en az kafamın içi kadar karışık olması..Ama  hikayeyi baştan ele alıp bir çok yerinde değişiklik yapmaya karar verdim..Çünkü ilk başta bu  kısa bir ayrılık hikayesi olacaktı,ve bende ona  göre yazmıştım..Ama sonradan farklı şeyler düşündüm ve hikaye  başka bir boyuta geçti..

Roman değil,ama kısa bir hikaye de değil..İsim olarak  bir şey belirlemedim hikaye şekillendikçe zaten bir kimliğe bürünecektir  diye düşünüyorum..Ama başlık olarak  şimdilik Love Story yazdım.. Bazı arkadaşlar  ayrılık ve aşk hikayesi ne  alaka gibi söylemlerde bulunmuşlar..Haklı olabilirler dediğim gibi  bu isim sadece başlık olsun diye koyduğum bir isimdir.. Hikaye sondan  başlıyor ama ilerledikçe  Aylin'in de Murat'ın da hayalleriyle  arada nasıl bir aşk olduğunu  bahsedilen sorunların ne olduğunu  anlayacaksınız..Aylin'in ev arkadaşlarından da bahsettim  gereksiz  bulanlar olabilir. Ama onlar da bu hikayenin bir parçası, çünkü Aylin de senin benim gibi biri  ve ben onun yaşantısından arkadaşlarından   belki yeri gelecek ailesinden de bahsedeceğim.. şuan için bilemiyorum..ilk bölümü değiştirip  baştan yayınlayacağım..Yada yayınlar mıyım bilmiyorum..Belki hepsi bittikten sonra  bölüm bölüm de yayınlayabilirim ..Her neyse şimdilik  bu kadar bu konuda ki bütün eleştirilere açığım  ve cevap veremeyeceğim hiç bir şey yok ..

Hoşçakalın

5 yorum :

Adsız dedi ki...

iyisin maşallah ilk yazılarda olabilir azmin çok süper elden bırakma hiç başaracağına bir yerlere taşıyacağına inanıyorum

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Adsız: tşk ederim güzel düşüncelerin için.. evet bırakmıcam kendime güvenim tam :)

SerpiL dedi ki...

hadi bakalım bir yazar doğuyor yaz bekliyorum

nesrin dedi ki...

Bir seylerle ugrasmak cok güzel. Umarim amacina ulasirsin. Sevgiler...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

serpil : ayy keşke bir yazar doğsa ne güzel olurdu :)) tşk ederim güzel düşüncelerin için..


nesrin: evet birşeylerle uğraşmak güzel .. hele birde sevdiğin şeylerse çok daha güzel.. tşk ederim nesrin o güzel dilekleriniz için