23 Temmuz 2010 Cuma

Başka seveceksin,Başka türlü,Başka şekilde,Başka biçimde..Güneşten sıcak,sudan çıplak,Martıların kanadı gibi TUTSAK..


AŞK 



Ağır yükler bindirdi omzuma!!!


Ne taşımaya ''GÜCÜM'' var!

Ne de atmaya''CESARETİM''Çığlıklar arasında sağır ve de dilsizim...

Ne duyup anlatmaya isteğim var!

ne de konuşup anlatmaya mecalim..

"AŞK" diye bir şey yaşıyorum,,,

Ne ''TEK'' taraflı demeye dilim var,,,

Ne de ...''KARŞILIKLI'' olduğuna İSPATIM...

Sessizce bekliyorum; AMA

Ne daha fazla beklemeye ''SABRIM'' var, ne de boşver diyecek 
''YÜREĞİM''


Mevsimler gibisin değişirsin
‎  "Susarak sevgisini ilan eden çok var sevgilim; ama bir başka seven yok benim sustuğum biçimde..."

6 yorum :

uğurböceği dedi ki...

çok güzel yüreğinize sağlık.

re55 dedi ki...

Merhabalar,

İnsan ruhunda ne zaman eseceği bilinemeyen çeşitli fırtınaların, o an gelip te esmeye başlamasıyla zorlanan ruhun buna dayanamayıp kendi kapıları ile birlikte akıl kapılarını da açmak suretiyle fırtınanın dışarıya atılmasını, dolayısıyla ondan kurtulmasını sağlamak üzere yürekten ve kalemden dökülerek AŞK'ı anlatan satırları bizimle paylaştığınız için teşekkürlerimi sunarım.

Allah'a emanet olun, sağlıcakla kalın. Saygılarımla.

Syhn dedi ki...

vay be!

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

uğur böceği
recep bey
seyhan

ziyaretinize çok memnun oldum tşk ederim ..

hobibox dedi ki...

Canım önceki ziyaretin ve yorumun için çok teşekkürler, bu rahatsızlığımdan dolayı tek tek yazamıyorum ama maruz görün, bu aralar tembel işi olucak, artık kusurbakmayın canlarım. Fırsat buldukça sizlerin yanınıza gelicem. Bu zarif ziyaretlerin ve değerli yorumun için çok teşekkürler, sevgiyle sağlıcakla kal. Berat kandilin kutlu olsun.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

cnm ya çok geçmiş olsun saol seninde kandilin mübarek olsun.. dikkat et kendine..