15 Temmuz 2010 Perşembe

bana üzüntü veren ismi cismi olan her şeyi detoksluyorum :) Naberrr :)


Evet başlıktan da anlaşıldığı gibi temizliğe başladım..Ne temizliği bu ? hayatımda ki fazlalıkları atmaya karar verdim..Neden yıpratıyım ki kendimi..

Dün keyf-i balat taydık.Erhan,Beyhan,Sevgi, İbrahim ve Ben güzel bir akşam oldu iş çıkışı..Baya takıldık muhabbet ettik..Biraz resim çizdik, biraz yemek yedik , biraz kıkırdadık falan fıstık zaman nasıl geçmiş anlamadık bile..Saolsun İbrahim'in o engin tecrübelerinden faydalandım :)) Çok güzel bir sohbet oldu..Konu benim bazı sıkıntılarımdan açıldı..Anlattım kısaca..Bana dedi ki sen çok iradeli bir kıza benziyorsun, senin boş şeylere üzüleceğini zannetmiyorum ki sen böyle işlerin kalemi değilsin çok güçlü görünüyorsun aslında falan dedi..Sonra birden bir kırmızı ışık yandı kafamın içinde..HAKLI dedim..Herkes bunu fark ederken ben neden göremiyorum kendimi yıpratıyorum ki ..İşte bu ben buyum ve beni tanıyanlarda böyle söylediğine göre o zaman hata bende boşuna üzülüyorum demek ki bu kadar insan görebildiğine göre gerçekleri ..ne bu melankoli dedim ya hiç yakışıyor mu yani..Nasıl gaza geldim anlatamam :) bi kendine gel kim olduğunu hatırla :) sonra hatırladım tabi.. Daha öncede bi takım üzüntü veren şeyler yaşadım..Ama sanki bu hepsinden acıymış gibi geldi nedense.. Çünkü ummadığın birinden ummadığın davranışlar gördüğünde insan hazmedemiyor inandığın birinden gelen her şey olumlu yada olumsuz etkiliyor(du ) ama sonra düşündüm de vaktimi harcayacak kadar değeri bile yokken gözümde, artık neden üzülüyorum ki dedim..O değeri hak edene vermek lazım Hak geçmesin :) Kendime itiraf ettim en önemlisi..Sonuçta çok derin bir şey yaşamadım..sadece fazla inandım ..Ha bunu unutucam mı bilmiyorum ama çok iyi bildiğim bir şey var hatırladığımda suratımı buruşturup ıyy inanamıyorum kendime yaa dicem .. Ve o insanı kötü bir anı olarak hatırlıcam..Çünkü ben bana yaptıklarını hak etmemiştim..Şimdi mutluyum çünkü karar vermek güzel şey önemli şey :)) Hayat Gereksiz şeylere üzülücek kadar uzun değil.. Ve benim hayallerim ideallerim var harika arkadaşlarım harika bir ortamım var mutlu olmak için çok sebebim var..Yapacak çok şeyim var ve zamanımın değerini bilmeliyim :) Bu şarkıyıda akşamdan beri söylüorum hep beraber sallaaaaa diyoruz ve konuyu kapatıyoruzz :)))



2 yorum :

Uzun Yollar dedi ki...

hadi bakalım hayırlı olsun :) en iyisini yapıyorsun canım ilerde bi gün bu yazılarını okuyup gülüp geçeceksin.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

handecim tşk ederim cnm .. geç olsun da güç olmasın :)) evet bu yazıyı yazdım ki ilerde tekrar benzeri bir durum yaşarsam ( ki sanmıorum artık ) gülüp geçmek için :))