24 Haziran 2010 Perşembe

"Ne gözümü alabildim ne de göze alabildim''






despina vandi-tha thela 

''Hani insan bazen ne ileri ne geri, tek bir adımatamaz ya... Birini yanında tutmayı bilemez ama onun


yokluğunu da istemez...Kaybetmeyi göze alamaz ama kazanmak için de mücadele etmez...Bağlanmaya

cesaret edemez ama azat da etmez onu.. Ne sevilmekten vazgeçer, ne sevmeyi bilir.Hani çok sonra zaman


geçer savrulurlar ya,o zaman dökülür dudaklardan itiraf edercesine: "Ne gözümü alabildim ne de göze 

alabildim...''

5 yorum :

kemalibenöldürmedim dedi ki...

çok gerçekçi olmuş be. ne eksik ne fazla insan ruh hali için..

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim .. her birimizin mutlaka yaşadığı şeylerden biri bu, aslında ne çok ortak noktalar ve ortak yaralar var..

Adsız dedi ki...

Neden insan imkansızı ister neden kalbine söz geçiremez neden vazgeçmegi bir türlü beceremez hastalık gibi ölüm gibi bişey bu kaçsam da kurtulmak imkansız ozaklaşsam yaklaşıyor yaklaşsam uzaklaşıyor...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

gerçekten sevdiysen vazgeçemezsin asla unutmazsın..unutamazsın ..aynen dediklerin gibi ölüm gibi bir şey bu..

papatya çiçeği dedi ki...

gibi değil çok yanıldınız.ölümün ta kendisi,onsuzluk,imkansızlık.
önce imkansız,sonra da imkanlı fakat geç kalınmışlık varsa...işte o kahrediyor insanı.nereden bilebilirdim ki?