12 Mayıs 2010 Çarşamba

sweet blog ödülüm

blogunu ilgiyle takip ettiğim biraz gerçek biraz hayal çilekli sakızım beni ödüllendirmiş .. pek mutlu oldum saolsun .. kendisi amerikada ve oradaki gezilerinden paylaşımlarıda var  blogunda.. ilginizi çekebilir..şimdi bende 10 kişi seçip ödüllendiricem ..listemdeki bütün bloglar tatlı ama  10 kişi seçebiliyorum en fazla ..

Kurallar*Bu ödülü 10 tatlı blogger'a gönderin.
*Bu ödülle ilgili bir post yazın fotoyu ve ödülü göndereni yazın.
*Ödülü blogunuza koyun.
*Ödüllendirdiğiniz 10 kişiyi yorumla bilgilendirin


seçtiğim tatlişler :)


11 yorum :

Tespih Taneleri... dedi ki...

Tesekkurler canim benim bugun aldigim ucuncu odul oldu bu.Sasirdim ama sevindim sahsen...
Allah'da seni sevindirsin...
Hersey gonlunce olsun...
Selam ve dua ile...

Kimsesiz Kelime dedi ki...

ben nerdeyim kız tu sana

bir güzel çift dedi ki...

gldim aldım tatlı ödülümü....böyle tatlı bir blogtan ödül almak bambaşka bir tatlılık tabiki...hemen paylaşayım bende :)

ŞANSLI dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ederim.Sende benim için öylesin.
Sevgiler:)

Uzun Yollar dedi ki...

:) berracım teşekkür ederim. Şaşırdım. daha önce hiç blog ödülüm olmamıştı hehe :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

kimsesiz kelime : şekerim seni unuturmuyum hiçç aşk olsun belki mimlenmek istemessin diye şapamadım da :) ondan yani yoksa ben seni ödüle boğarım biliyosun :) şappadanak öptüm muahhhh :)


tespih taneleri : çok saol cnm allah seninde gönlüne göre versin :) memnun olmana sevindim :)

bir güzel çift : oyy agzından bal damlıyo cnm benim :) çok saol ne demek siz isteyin yeter bütün ödülleri sizin olsun :)

şanslıcım : çok saol seviyorum seni muckkk :)


uzun yollar : hadi hayırlı olsun şekerim .. daha nice ödüllere inş :) muck

Muhteremle Geziye dedi ki...

Sevgili Berra,
Bu tatlı ödül için çok teşekkür ederim.
En kısa zamanda bu ödülle ilgili bir yazı hazırlayacağım.

Meraklı beti dedi ki...

canım ödül için teşekkürler hastane vs.yüzünden anca yayınlayabildim sevgiler

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

sorun değil cnm benim iyi olunda siz ödülünü ben getiririm sana nolcekkkk :))

Adsız dedi ki...

Thanks for

your sharing, it's very useful

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

thanks ( adsız )