19 Mayıs 2010 Çarşamba

O Kadın

video


video


hiç aç susuz yaşamadım ki..hiç parasız pulsuz kalmadım ki..hiç aşksız sevgisiz olmadım ki ..neden neye kime bu özlem..


bu filmi dün akşam izledim.. youtube dan ne zman sezen aksu şarkısı açsam sürekli bu filmde ki şarkıları getiriyo..bende merak ettim tabi şarkıların hepsini dinledim haliyle filmdeki sahneleride izlemiş oldum.. ya bu kadar şarkıyı bir buçuk saatlik filme nasıl sıgdırmışlar diye düşünüyodum yani hiç mi dialog geçmiyo bu filmde dedim.. ki akşam beyhanla konuşurken hadi izleyelim dedik..film 2007 de çıkmış aslında ben daha yeni fark ettim..bu kadar dramatik oldugunu bilmiyodum..yeşim moda tasarımcısı ve gayet şaşalı bi hayatı var.. ve sevgilisi bülent iş adamıdır..herşey güzel giderken yeni biri gelir.. okan müzisyendir.. yeşimin dikkatini çeker..ve hikaye başlar..

filmin başı gayet eğlenceliydi aslında .. hele o sezen aksunun onu alma beni al şarkısında ki sahne yokmu öldük gülmekten..tardu flardun'un( okan )mimikleri hareketleri o sahnede çok komik çok şekerdi.. okanın yanına gelen kızı kıskandı ve öyle hayaller kurdu ki o kısacık sahnede onları evlendirdi bile :) nede olsa yeşim ( selin demiratar ) tasarımcı hayal gücünün genişliğine şaşmamak lazım..

filmde herşey şarkıyla anlatılıyor yani konuşmak yok .. sadece sezen aksu şarkıları var ve arada konuşulan bi kaç kelime .. ve yazarın konuşmaları ..nasıl olur derseniz çokta güzel olmuş ben bayıldım bi kez daha izleyebilirim yani ..okan ve yeşim bunları yaşarken bi yandan erol günaydın anlatıyor nefise karatay yazıyor.. çok can alıcı sahneleri vardı.. filmi izlerken baya bi hüzne boğulduk ..hele beyhan kuşum benim ya o daha çok ağladı..neyse filmi izlemenizi tavsiye ederim ben.. sezen aksu harika  bir sanatçı bi kez daha büyülendim..


2 yorum :

tuuba dedi ki...

KIZ SEN NE ARA GİTTİN BU KONSERE BAK EMRAH DUYMASIN VALLAHA FACEDE DE PAYLAŞMIŞSINDIR ŞİMDİ AMA SÜPER GİTMİŞ KADAR OLDUM ÇOK GUZEL OLMUŞ..

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tatlım farid konserinden mi bahsediyosun ? ona perşembe günü gittim emrahında içi gitti merak etme :)