19 Mayıs 2010 Çarşamba

II. Uluslararası Mistik Sanat Festivali

bu etkinlik kaçmaz derim.. ben yarın ki konser için  rezervasyon yaptırdım .. FARİD FARJAD  ve AYA İRİNİ' yi birlikte hayal bile edemezken yarın orda olucam.. benim programım  konsere erken gidip öncesinde fotograf sergisini gezmek.. sergi 19:30 da başlıyor bir saat vaktimiz olucak gezmek için..konser 20:30 başlıcak.. bu hafta  harika geçicek sanırım.. daha öncede  yerebatan ney akşamına gitmiştim.. o atmosfer anlatılamaz öyle bir huzurdur rahatlamadır ki insanı alıp götürür.. inş şiir akşamına da gidebilirim.. salı günü YASMİN LEVY konseri var  onuda kaçırmak istemiyorum.. bu ikiliyi bu müzede gördükten sonra  başka ne isterim  :))  kitap sergisinide    unutmadım.. benim her zman okul çıkışı takıldıgım  bir yer vardır bazen bahçesinde çizim falan yaptıgım hatta bi kaç yazım da bahsetmiş olabilirim de .. seminerlere katıldıgım yer.. kızlaragası medresesi yani yazarlar birliği.. hafta sonu okula gitmiceğim için ctesi kitap sergisine gidebilirmiyim bilmiyorum..  ama seminer dönüşü yada pazar günü gidicem ...ayy ne çok konuştum yine alt tarafı etkinlik haberi vericem  çenem düştü  :)) 






ETKİNLİĞE KATILIM ÜCRETSİZDİR
II. Uluslararası Mistik Sanat Festivali, İstanbul 2010 Kültür Başkenti Ajansı ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültürel ve Sosyal İşler Daire Başkanlığı Kültür Müdürlüğü işbirliğiyle, 20 – 25 Mayıs 2010 tarihleri arasında, Tarihi Yarımada’nın farklı mekanlarında gerçekleştiriliyor. Festivali İBB Kültür A.Ş. organize ediyor.

FESTİVAL PROGRAMI


Açılış, Aya İrini, 20 Mayıs 2010, 19.30

Farid Farjad Konseri, Aya İrini, 20 Mayıs 2010, 20.30

Film Gösterimleri, Eminönü Halk Eğitim Merkezi, 21-25 Mayıs 2010, 15.00 – 17.00

Tiyatro (İbrahim Ethem), Eminönü Halk Eğitim Merkezi, 22 Mayıs 2010, 20.30

Monklar (Shichiseikai) Konseri, Aya İrini, 23 Mayıs 2010, 20.00

Kardeş Türküler, Aya İrini, 23 Mayıs 2010, 21.30

Mistik Şiir Akşamı, Yerebatan Sarnıcı, 24 Mayıs 2010, 20.30

Nassima Chabane Konseri, Aya İrini, 25 Mayıs 2010, 18.30

Lusavoriç Ermeni Korosu Konseri, Aya İrini, 25 Mayıs 2010, 20.00

Yasmin Levy Konseri, Aya İrini, 25 Mayıs 2010, 21.30

Kitap Sergisi, Kızlarağası Medresesi -Türkiye Yazarlar Birliği, 11.00-19.00





ilgilenenler için telefon numarası veriyim buradan rezervasyon yaptırabilirsiniz.. bu arada konserlerde ücretsizdir.. 

Tel: 0212 274 24 62 / Deniz Türkmen







4 yorum :

Emrah Aydın dedi ki...

çatlarım ben buna gidemezsem ya :))

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

bencede çatlamalısın :)

Müfit Gören dedi ki...

Gönlünüze sağlık, etkinlikler bu kadar güzel duyurulabirdi. Sayfadaki müziğiniz, bağlantılar herşey çok güzel. Teşekkürler.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

müfit bey çok tşk ederim .. ayrıca ilgilenipte sayfanızda duyurdugunuz için..

saygılar
hoşçakalın..