26 Mayıs 2010 Çarşamba

Çizimlerim-2



Eski ve yeni karışık çalışmalarım..





7 yorum :

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

sen olmuşsun Berracım yaa,
ellerine sağlık,süper.
resim sevgin burdan nasıl belli oluyor.GO BERRA!

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

:)) çok tşk ederim nihancım ya mutlu oldum motive oldum bak şimdi ... bi süre bırakmıştım tekrar çizmeye çalışıorum abidik gubidik şeylerle oyalanıyorum .. inş güzel işler yaparım sizler gibi :))

ŞANSLI dedi ki...

Ooooo bunlar çok güzel Berra'cım.Eline sağlık.
Sevgiler:)

Derya dedi ki...

Çok güzel, ne kadar yeteneklisin maşallah :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

şanslıcım çokk mercii kuşum :)) öptümm cnm

deryacım saolasın güzel düşüncelerin için :)) bişiler yapmaya çabalıyorum işte :)

Hayati İnal(***) dedi ki...

Güzel farklı,anlayana anlamlı ve hümanist bir blokculuk..http://arc07.blogspot.com/ Bende burada yayın yapıyorum.Emekli bir eğitimciyim.Arılar dünyanın herşeyi,geleceği,varsa arılar varsınız,..olmazlarsa sizlerde yok olacaksınız.Bende bu güzel amaca insanlara faydalı olmak için yılın en az yarısını arılarımla birlikte geçiriyorum.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

hayati bey tşk ederim güzel düşünceleriniz için..

bu arada blogunuzu inceledim çok güzel faydalı bir iş yapıyorsunuz kutlarım..

saygılar