24 Mayıs 2010 Pazartesi

çizimlerim-1




15 yorum :

komançi dedi ki...

bunlar harika çizimler. çizen ellere bol sağlık ve sıhhat ! :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim komançi.. nacizane çizmeye çalışıyorum .. seninde bakan gözlerine sağlık.. :)

Larien Beyinütüleyen dedi ki...

çok sevimliler (:

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

:)) tşk ederim larien

komançi dedi ki...

bende teşekkür ederim :))

beyhan dedi ki...

seni sevrum seni sevrum seni seveyrum

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

bende seni bende seni ben de seniiiiiiiiiiiiii :))

ŞANSLI dedi ki...

Berra'cım hayranlıkla baktım resimlere.Ne kadar çok emek var bunlarda.Eline koluna sağlık.Çizmeyi bende çok seviyorum.Bağlama öğreniyorum şu anda.İnşallah sıra onada gelecek.Çok güzel olmuş.
Tebrikler:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Şanslıcım tşk ederim cnm.. emek olmadan olmuyo biliyosun .. ah bide istedigim gibi güzel şeyler çıkarabilsem ..

evet sen bağlamaya gidiyodun devam mı hala .. en zman biticek ..sırada resim var dimi :)) hadi bakalım hayırlısı seninkileride görelim artık :)

Sabahattin Gencal dedi ki...

Yaşamın her alanından derlediğim çalışmaları, yazarlarının izniyle "Bloglardan Seçmeler" adlı blogumda yayınlıyorum. İzniniz olursa sizin çalışmalarınızdan da seçtiklerimi, kaynak göstererek yayınlamak isterim. İyi günler dileğiyle.
Sabahattin Gencal

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tabiki sabahattin bey ..memnun olurum aksine .. bana da bilgi verirseniz diğerlerini de okumak isterim..

hoşçakalın

Nihan SARI, Illustrations. dedi ki...

çerçeveli olan senin portren mi.ne güzel çizmişsin.çok beğendim.ellerine sağlık.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

nihancım evet ben çizdim :) begenmene sevindim çok tşk ederim ..

Zeugma dedi ki...

Çizimlerine bayıldım. Devamını da bekleyeceğim,,,
Sevgiler...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim ..inş gelicek devamı .. sevgiler