25 Mayıs 2010 Salı

bu gün sadece bunu dinledim favori şarkım



video




Kendisi yazdı kendisi bozdu
Kirli değilya pastı ya tozdu
Seni sevdiğim o zamanlardaki gönlüm yok artık yok

Bir kere bile arama tuz olur yarama
Canına ciğerine hükmedebiliyor
Bir yolu var ama sormadan etmeden
O senin sızına zarar verebiliyor

Aramadığım yer kalmıyor seni sabahtan yatana kadar
Sanırım hep seni sevecek kalbim son kez atana kadar
Aramadığım yer kalmıyor seni sabahtan yatana kadar
Bana göre sürer gider sönmez bu yangın ikimizi de yakana kadar

5 yorum :

(¯`·._)SİYAH KELEBEK(¯`·._) dedi ki...

Bu şarkıyı ilk çıktığı günden beri dinliyorum ama arka fonda çalan müziği değil. Sonerin şarkısını tabiki. Arka fon müziği nerdn geliyor ben bulamadım kapatamadım o yüzden sonerimi dinleyemedim bir kez daha :))

Sabahattin Gencal dedi ki...

İzniniz üzerine Çizimleriniz bir şiirinizle birlikte "Bloglardan Seçmeler"de yayınlandı. İyi günler dileğiyle

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

siyah kelebek : arka fondan gelen müzik aşağıda hamsterımın fotografları slayt olarak geçio işte onun üzerinde mause ni getirince üstüne simgesi çıkıo cnm :)




sabahattin bey tşk ederim.. iyi günler.. bende bakayım merak ettim..

Ashley dedi ki...

Size Akon Lonely şarkısını yolluyorum. 3 gündür aralıksız dinliyorum.Tam şu sıralardaki ruh halimi yansıtıyor.Yanlız yanlız ve yine yanlız hep yanlız ...:(

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

tşk ederim :))şarkıyı begendim .. ama yalnız değilsindir yaa öyle deme :( kimse yalnız değil ..