19 Mayıs 2010 Çarşamba

bu gün bir mikifare dünyaya gelmiş:)

tam 15 yıl önce  bir cuma günü 19 mayıs 1995 te  saat 13:00 gibi annemin sancıları başlamıştı. ben daha ilkokul 4.sınıftaydım..sabah hiç bişeyi yoktu annemin kahvaltı etmiştik .. sonra ben çizgi film izlerken annem sancılanmaya başladı .. korktum bende  napıcagımı şaşırdım .. hemen teyzemlere söyledim sonra komşumuz nejla teyzeye haber verdim.. evimiz iyice kalabalıklaştı  teyzemler, dayımlar, komşular hepsi bizdeydi.. sonra bir hastanede ebelik  yapan  akrabamız geldi .. annemi muayene etti.. ve hastaneye gitmediler biraz daha bekleyelim dediler .. sonra  saat 15:30 gibi apar topar bebek geliyo diye  hastaneye gittiler .. necla abla arabasını  çalıştırmış kapıda hazır bekliyodu zaten ..sonra annem babam  dayım binip gittiler .. ben hiç içeri girmedim.. nedense kızıyodum anneme  neden bebek  getiriyo diye .. öyle ya ben kocaman kızdım  artık okulda arkadaşlarım  aa küçük kardeşi var diye dalga gecerse diye  bahçede bi köşeye  sinmiş ama birazda korkulu dolmuş gözlerle olanları izliyodum..sonra  diğer komşular beni içeri aldılar..üzülme  korkma annen birazdan kardeşinle gelicek falan gibi şeyler söylediler .. çok sıkmıştım kendimi  o kadar saat ağlamadan  durabilmiştim.. ama öyle dediklerinde  başladım ağlamaya tutamadım daha fazla.. aslında kardeşimi sevmiştim içten içe  onunla ilgili hayaller kuruyodum ..ama sonra kocaman kız oldugum aklıma gelince kızıyodum.. neyse hastane eve çok yakındı 15 dk lık bi mesafedeydi ve annemi doğumhaneye alır almaz  hemen  doğmuş bizim bebek .. evi arayıp haber verdiler herkes rahatlamıştı .. o gün böyle bekleyerek geçti ertesi gün sabah erkenden kalktım babam elinde minik bir bebekle içeri girdi işte kardeşiniz büşra dedi..herkes başına üşüştü yok annesine benzio yok babasına  yok cnm halasına..höö daha neler bana benziyo bi kere dicektim ama sustum  bi süre  böyle muhabbetler oldu.. ben pek ilgilenmemiştim büşrayla  öyle baktım yüzüne gidip oturdum sonra kalkmadım bi dahada .. ama içim içimi yedi  gerçekten  çok tatlı bi bebekti  tek başına yakalayamadım ki seviyim..sonra evimiz nihayet boşaldı.. hemen yanına gittim annem uyuyodu..  kucagıma alıcaktım ama  korktum beşiğin içinde sevdim..  nerdeyse beşiğe bende giricektim  o kadar tatlıydı  bide bana oyun yapıyo gülüyo parmagımı yakaladı sıkıo  sanki meydan okur gibi " hehheyt nbr  bak dibimden ayrılmıyosun  noldu ben  doğucam diye yüzün turşu satıyodu he noldu noldu" aman  cnm  bana öyle gelio baksana ablasını çok sevdi ya bırakmıyo oda :))  işte böyle bizim prensesimiz o gün dünyaya geldi annemdem çok ben baktım ona hiç indirmedim kucağımdan ..hatta komşularımız alıp götürüyolardı   svmek için akşama kadar getirmiyoalrdı  ben gidip alıyodum artık.. çok sevilen  ve şımartılan bi bebek oldu bizim ki her istedigi  olsun isterdi .. halada öyle ama o hala bebek benim gözümde .. büşracım  sana  bebek  ,minik fare, prenses bu gibi şeyler söylediğimde kızıyosun  , abla ya ben ben bebekmiyim niye öyle diyosun  diye kızıyosun ama napalım  sen eve son gelen bebeksin ve hep bebek muamelesi görüceksin :)

19 mayıs 1995 bir cuma günü saat  16:00 te  bir prenses gelmiş dünya ya adı büşra olmuş.. iyi ki doğmuş ablasının bi tanesi  . . . mutlu yıllar. .

8 yorum :

beyhan dedi ki...

o minik mikifare iyi ki de doğmuş.

Uzun Yollar dedi ki...

:) ne güzel anlatmışsın berra :) fotoğraftaki kardeşnse eğer çok ciciymiş :) iyiki doğmuş

NiLaY dedi ki...

Mutlu yıllar dilerim ben de :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

beyhancım akşam msj atmışsın tel büşradaydı bi ara okumuş oldu kendisi :) süpriz doğum günü yaptık ona akşam .. evet iyi doğmuş mikifarem ya yerim onu ben :)


handecim: tşk ederim cnm.. evet fotograftaki bizim minik kuş :)) çok saol tekrardan muck


nilaycım tşk ederim cnmm .. öptümm

Dijital Günlük dedi ki...

Büşra' nın doğum gününü kutlarım. İyi ki doğmuş, senin gibi de bir ablaya sahip olmuş. Allah sağlıklı, başarılı ve hayırlı bir ömür nasip eylesin. Çok şirin bir kardeşin varmış :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

saol zeynepcim .. amin cnm allah hayırlı ömür nasip etsin inşallah..

gel bana sor onun şirinliğini :)

Dijital Günlük dedi ki...

Bende de var bir tane çok şirindir ama cadılığı gel de bana sor :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ayy aynen ya şımarık şey bizim ki de .. ama çok tatlı yaa kocaman kız oldu yinede bebek işte :) çok kızıyo ona fare deme me :))