13 Mayıs 2010 Perşembe

başlık maşlık yok

ne bu cnm herşeye başlık bide onumu düşüniyim alttarafı dertleşiyoruz şurda ..

şimdi efendim  nereden başlıyım bilmiyorum konuya. .( ne kadar hanım hanımcık bi giriş yaptın öyle ya )  bi süredir bloguma yazmıyorum .. niye yazmıyorum bilmiyorum..( tembelliğinden olabilir mi acaba ) bu sıra kim bana bişi dese  çok yogunum vaktim yok vay efendim şöyle  vay böyle falan gibi şeyler diyorum ( tabi cnm kimseyi sallamıyorum demiyosunda )  buraya bile yazmaya üşeniyorum.. arada hoşuma giden şiirleri hikayeleri paylaşıyorum sadece.. acaba cidden yogunmuyum diye düşünmeye başladım bu gün ve yazmaya karar verdim.. (nihayet )gördüğünüz üzre ben ve  iç seslerim iyi ve kötü olmak üzere  3 bi arada olarak bu postu yazmaya koyulduk.. akşama kadar zmanı öldürüyorum pc karşısında  halbu ki vaktin ne degerli bişi oldugunu da çok iyi biliyorum. .. e hiç çalışmıyo değilim ( o kadar olsun artık cnm arada çalış yani ) bazen bir yıgın fatura oluyo  bide hepsi üst üste geliyo ki o zmanda  iyice deliriyorum .. ama şuan işim yok yaptım bitti hepsi..( çokta çalışkansın gözlerim yaşardı )  he bide bu hafta sonu sınava giricem ama sanki ben deil muhtar giricek sınava .. hala hiç bi halt bilmiorum  üstüne bide 3 kitabım eksik netten indirdim ama  bi kere açtım mı acaba ..( yok cnm haksızlık etme kendine ilk indirdiginde açmıştın )akşam edebiyat çalışıyım dedim hani seviyorum ya ondan başlıyım dedim didoşla yemek yedik balkonda ders çalışıorm ..( daha çok çenen çalışıyodu o ayrı tabi ) neyse işte  100 sayfalık kitaptan hala 65. sayfadayım kaç gündür..daha 8 kitap var gözümün içine içine bakan .. tembelleştim sanırım iyice..  ders çalışmam gerek biliyorum  ama cnm çizim yapmak istiyo ..zaten böyle durumlarda hep zıttı olur  her işim böyle benim uyuz oluorum bazen kendime.. bu gün kendimi eleştirme günü ilan ediyorum ..uyuz bi kız oldugumu bilen biliyo zaten :) ama biliyorum seviyosunuz beni yine de :) ( ukalalık yapmanın alemi ne şimdi )  bu hafta sonu okul yok sınav var diye.. bi hafta daha kazandım ödevlerimi yapmak için .. her nekadar gıcık olsamda   o aptal saptal desenlere yapmak zorundayım hoca beni kapıya koymadan  2 ay oldu yani ..( nereye kadar şirinlik yaparak kurtarıcagını düşünüyodun ki ) bide ona ragmen  okula öğlene doğru gidiyorum çok bile dayandı  bana  yani .. bu arada sınav yerimde uyuz bi yerde ya ,nası gitcem oraya bilmiorum nolur sanki evimin yakınına  çıksaydı yanii ..hoş geçen sefer çıktı da noldu baya bi olaylı geçmişti okulu birbirine katmıştım müdürler peşimde dolanıyodu falan  az kalsın gastelere manşet olicektik  heheheh ayy  çokmu fenayım ne :))  neyse bakcez artık umarım geç kalmam sınava  nede olsa bu ciddi bişey dimi :) .. çok sıkılıyorum  bu aralar hatta sıkıntıdan  tweetter a sardım paso yazıorum yeni eğlencem olur kendisi .. hesabı açalı çok olmuştu ama  ilgilenmiyodum sıkılınca sarmaya başladım..ya bu arada şu postu yazna kadar   avea bi yandan turkcell bi yandan sms e boğdular beni .. bu kadar mesaj atılırmı kardeşim aynı şeyi on kere yolluyolar şikayet etcem bunları  ..( sana da iyilik yaramıo kampanyaları hatırlatıo ne var yani sinir olucak ) bu gün sabahtan beri şarkı aramakla geçti  inat ettim ama buldum da  ceyhunyılmaz show da yayına başlarken iki şarkı çalıo artık iki kelime duymak için radyoyu açıp hazır olda bekliyodum.. tahribat sağolsun  mürid kardeşler yardımcı oldularda  buluverdik şarkıyı  ben çok begendim  sizde dinleyin isterseniz belki hoşunuza gider .. ayy içim şişmiş resmen ya amma yazmışım  .. hadi ben gidiyim çalışkan kız olıyım ders çalışıyım biraz  ( tabi ya inek olmanın neresi kötü ki )  öpüyore sizleri ..aa dur şarkıyı eklemedim .. şimdi video yüklemeye kalksam uzun sürer ben youtube linki koyucam  eger sizde  açılmazsa  başka siteden dinleyin  yani tavsiye ederim ne kadan da mikemmel bi şarkı :))  

Joan Osborne - One of us

Hiç yorum yok :