3 Mayıs 2010 Pazartesi

ah romeo romeo !

cumartesi günü okul yoktu .. bizde  4 arkadaş tiyatroya gitmek için sözleştik.. ( yani öyle diyelim  :) neyse daha önce tiyatroya gitmemiştim.. hatta 1 yıldır sinemaya bile gidemiyorum..  romeo ve juliet benim ilkim oldu.. çokta beğendim  .. hatta sinema ya gitmek için vakit bulamayan yada ayıramayan ben artık tiyatro için zman yaratabilirim  sanırım .. o denli sevdim yani :)  bazı kısımlarda heyecanım düşmüştü yani çok fazla uzatılan sahneler sıktı ama şekspır hocamızın işine karışılmaz tabi öyle uygun görmüş demek ki.. hem biz zmane gençleri ( kendi adıma konuşuyorum )bi an önce sonuca ulaşmak istediğimizden midir nedir bilmiorum  o sahneler çabucak geçsin istedim.. ama oyun bitince  biraz zman geçince aslında hepsinin yerinde oldugunu anladım..

 oyun sonrası  biraz muhabbet ettik  konu opera ve bale ye saptı :)  artık bale diyince aklıma süleyman gelicek heralde ( evde parmaklarının üzerinde dolaşan birini düşünemiyorum ) şuan bile koptum.. :))))))))))

  işte  böyle güzel eğlenceli bi gün geçirdik çoktandır böyle gülmemiştim..ben beyhan mustafa  ve süleyman ... bi daha ki sefer kısmetse bu 4 lü bale de olucak .. şimdilik bu kadar  yeter gerisini bale maceramıza saklıyorum..

ama bi iki replik yazmadan olmaz :) bu arada romeo çok tatlıydı rolüne cuk oturmuştu ..o avare avare dolaşmaları yok mu :))   e tabi juliet de öyle ikisininde performansı iyiydi..



Juliet: Ah Romeo Romeo... Neden Romeo'sun sen? İnkar et babanı, adını yadsı! Yapamazsan; yemin et sevdiğine. Bende vazgeçeyim capulet olmaktan. Hem adın ne değeri var ki? Şu gülün adı değişse bile, kokmazmı yine aynı güzellikte? Romeo'nun da adı Romeo olmasaydı kusursuzluğundan hiçbirşey kaybolmazdı. Romeo; nolur bırak at bu adı! Senin parçan olmayan bu ada karşılık al bütün varımı...

Romeo: Alıyorum öyleyse sözünü dinleyerek. Sevgilimdeki vaftiz olayım yeniden. Romeo değilim bundan böyle ben!

8 yorum:

Uzun Yollar dedi ki...

Juliet: Eğer sevgin azalacaksa gittikçe çoğalan aşkımdan bırak avcılar çıkarsın kalbimi yerinden. Sök at ne varsa çamura bulanmış sevdaları bu dağların ceylanlarını kana sısaamış kontları ve senden arta kalan şu cılız bedenimi! yok et benim olmadığım bütün şatolaro. Görebileceğin bir şey kalmasın benden kalan.


:) değişik hissettiriyor değil mi?

bu arada ne güzel neşen yerine gelmiş :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

:))) handecimm saol .. evet değişik hissettiriyor .. bi süre juliet gibi dolanırmışım hahahah :)

evet neşemde yerine geldi çok şükür allah bozmasın diyelim :)

Adsız dedi ki...

romeo burada ehu ehu ... ( Kavalyesiz lere kavalyelik yapılır)

bir güzel çift dedi ki...

Eskimeyen,eskimeyecek bir hikaye...

ŞANSLI dedi ki...

Berra'cım tiyatroya her sene giderdim.Bu sene hiç gidemedim.Tiyatroyu çok seviyorum,seyrederkende heyecanlanıyorum.Oyunun sonunda ise alkışlarken ellerim şişiyor.Romeo ve jülyete hiç gitmedim.Paylaşımın için teşekkürler.
Sevgiler:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

bir güzel çift : bencede :)

şanslı : canım benim bende ilk defa gittim :)) çok sevdim canlı izlemek daha başka cidden :) yeni sezona bi göz atmak lazım .. sanada mail atarım ben :)

Kervan sahibİ dedi ki...

tamam türk edebiyatı güzel de ingiliz edebiyatına, özellikle shakespearei göz ardı etmek ayıptır. gerçekten müthiş bi usta...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

evet kervan sahibi gerçekten mütiş :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...