22 Nisan 2010 Perşembe

yeni bir kategori açıyorum İSKENDER PALA ile başlayalım..

KİTAB-I AŞK 
Şuan da iskender pala'nın bu kitabını okuyorum .. her satırı çok değerli  benim için.. beni tanıyanlar koyu bir iskender pala hayranı olduğumu bilirler. ben divan edebiyatını iskender hocayla tanıdım sevdim..elimden geldiğince seminerlerini kaçırmamaya çalışırım..hatta bi seminerinde en son biz çıktık bekledik tek yakalamak için  tanıştık konuştuk, bana ve kuzenime divan edebiyatı ile ilgili bi kitap hediye etti .. çok içten samimi bir insan yakından tanıyınca daha çok sevdim onu o gün  eşi ve annesiylede tanışmak kısmet oldu :) edebiyat alanını seçmiş olsaydım kesinlikle onun öğrencisi olmak isterdim.. kıskanıyorum onun öğrencilerini ne şanslılar :) ama resim bölümünü seçtim..yine de her cumartesi soluğu yazarlar birliğinde alıyorum .. oradaki yazarların söyleşilerini dinliyorum onları takip ediyorum ..orada o havayı solumak bile yetiyo bana .. yazarlarla tanışıp yazma hikayelerini dinlemeye bayılıyorum..

şimdi bi kategori açıcam okudugum kitaplardan alıntılar yapıcam..yalnız bir süre bu  paylaşımlarım iskender pala'dan gidicek gibi :) bu kitap bittikten sonra diğerlerine geçicem ..

6 yorum :

gulinozz dedi ki...

bende şuanda bu kitabı okuyorum..henüz başladım..hikaye çok akıcı gidiyor..arkadaşımada hediye edeceğim bugün :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

aaa ne güzel :) benimde bitmesine çok az kaldı .. ama yavaş yavaş okuyorum bitmesin diye kıyamıorum :) hediye olarak ta harika olur çok degerli bir hediye hemde :)

tuuba dedi ki...

yaaa bayılıyorum bu adama bu kıtabı okuyalı seneler oldu ama bıdaha okurum yani çok müthişş..

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

evet bende bayılıyorum ona :) o kadar ağırdan aldım ama yine de bitti kitap .. güzeldi ..

Akif87 dedi ki...

Katre-i Matemi bitirdim.Şimdi Aşk kitabını aldım.Okuyacağım.

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

Katre-i Matemi ve Babilde ölüm İstanbul da aşk kitaplarını bende çok merak ediyorum..Konusu nedir Katre-i matemin lale devri falan diye duymuştum ama doğtumu bilmiorum tabi ..