14 Nisan 2010 Çarşamba

tembel berra

şuan tamda şuan bana acaip ilham geldi hemde işten çıkmış evimin yolunu
tutmam gereken bi saatte  :) zaten hep böyle oluyo boş vaktimde yapasım gelmiyo ama işten çıkıp otobüs beklerken  yada otobüste o sıkışıklıkta giderken canım  acaip çizmek istiyo .. eve gidiyim şunu yapcam bunu yapcam diorum.. eve gidince amannn salla yarın yaparsın diorum..neden çünkü eve gidiyorum ama çalışma ortamım yok.. odam desen  küçücük, ee nerde çizcem diğer odalar dolu.. kardeşimin odası, benim odam, annemlerin odası, oturma odası,  falan odası, filan odası ee odaların hepsi dolu koca evde bana  çalışma yeri yok ya .. çok sinir bozucu..gecen akşam anneme dedim ki gayet ciddi bi şekilde..
- anne bana bi çalışma ortamı lazım ..
annemde dedi ki;
- gel burda çalış  ..( tabi televizyonun  karşısında  ne de güzel çalışırım ya)
- böyle olmaz  bana bi yer lazım çalışabiliceğim bi yer tutsam.. dedim  ..
-olur
dedi. hayret ettim  ..bu sefer dedim ki


- hem orda kalırım bazen  bi koltuk falan  koyarım bide ısıtıcı alırım bide pc koyarım..  sabaha kadar çizerim falan  bak böyle olmuyo  bişi yapamıorum sonra bunalıma gircem :(


 dedim.. ona da olur dedi .. vay bee  dedim anneme bak  :) tabi benim konuşmalarım böyle küçük emrah modunda  mimiklerim falan :) acıdı bana kadıncagız napsın :) çok pis duygu sömürüsü yapıyomuşum öğrenmiş oldum :) yani velhasıl benim ortamım olmadıgından dolayı böyle oldum ben.. he önceden varmıydı  yoktu ama şimdi lazım işte o o zmandı  yani :) hem halil abinin atölyesi vardı oraya gidiodum evimize de yakındı ..


  neyse bunlar belki bahane değildir ama tembelliği tetikleyen faktörler oldu benim için.. işte nasıl tembel olunurmuş görün.yapıcak o kadar çok şeyim var ki ödevler söz verilmiş çizimler falan...ya bi kere yumurta kapıya dayanmadan yapsana şunları kızım diorum kendime ama yok işin zevki orda yumurta gelmeden olmuyo :)  ama bu aralar ciddi ciddi çok tembel oldugumu fark etmiş  bulunmaktayım.. bazıları ee nihayet  dicek biliyorum :) ee anca napalım .. seviyorumda miskinliği tembellik güzel bişidir :P  yani duruma göre değişir.. şimdi kendimi çok motive ettim ya  hemen  bişiler çizip boyamam lazım ki üzerimdeki miskinliği atabileyim .. hem  bahar gelmiş dimi.. şimdi höh yani diyenler çıkabilir .. "yeni mi fark ettin kıızzzzıııımm bitiyo bile aloo  "  yok ben aslında fark ettim ama  elim kolum kalkmadı napimm.. neyse  bu  kadar tembellik yeter diyoruz  ve yeni bişiler çiziktirip  ilham perimizin limitini  yükseltiyoruuuzzz  :) hiç gitmemek üzere  bende kalıcak ohhhhh yollamıcam bi daa  :)  çoktandır adam akıllı  ne buraya yazıyorum ne çiziyorum kursta olmasa kalemi elime alıcağım yok sanırım .. okulda  2 haftadır yoktu zaten sanki olsa da çok güzel şeyler mi çiziyoruz ki .. 1 ay oldu hocanın  verdiği ödevi yapmadım e tabi not da alamadık yani :) millet aynı gün yapıp verdi ama ben umursamadım bile  .. biliyorum çok ayıp ödev umursanmaz mı hiç  ah berra ahh  :) ama bunun bi sebebi var yani  dimi .. neymiş ?  çünkü oda nokta -çizgi-ve nokta çizgi olmak üzere 3 lü kompozisyon ..bıktım bu nokta tasarımlarından :/ hep onların yüzünden tembel oldum.. neyse neyse lafı fazla uzatmayalım buraya  dönüşüm muhteşem olucak demek için yazıyorum ..bu arada meydeyyy  sen harikasın ahahahaha :))  bu hafta sonu çok güzel geçicege benziyor laleler nargileler seminerler flanlar filanlar :))  hadi bakalımm  baş baş eve gitme vaktii :)


biraz tebessüm :)



4 yorum :

Berre dedi ki...

Bu diyeceğimin yeri burası değil, ama bir chatbox'ınız olmadığı için buraya yazıyorum :)

Arkaplanda çalan parça yüzünden sayfayı kapatıp çıkamıyorum ^^ Ki normalde girdiğim sitelerde ansızın bir şeyler çalmaya başlamasından hiç hazzetmem :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

beğenmenize sevindindim :) bende sıkılmadan defalarca dinleyebiliyorum bu müziği.. tşk ederim :)

My Makeup Story dedi ki...

hehehehehe:) baya güldüm balıklara:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

bende en çok onu sevdim :) neyi demesine hastayım :)