29 Nisan 2010 Perşembe

Sensizlik kimsesizliğinde bırakma beni

video


suskun..
durgun ve yorgun..
bilmeden anlamadan dolandım durdum..sonlara yaklaşırken sendeki solugum, sensizlikte solucagımı duydum..
bunu içimin derinliklerinden okudum sonra!
sonra yollarının yüreginden ..
yollarının yüregi olabilicegini hiç düşünmemiştim oysa ki..
sen ..
neydin ki. .
şehirdin işte..öylesine geldiğim yerdin ve öylece gidiceğim..
öylesine severmiydi bu can seni canına yoldaş eylermiydi..
şimdi..
şimdi bak gözlerimin içine ..
nolur..
nolur şehir konuş ..bunca soruyu sen yıgmıştın içime..
bu kez soru işaretlerini esirgeme benden ..
nasıl gidicez biz birbirimizden ..
tut yüregimin ellerinden en kanıyan yerimden
hadi kaldır sensizliği içimizden..
kalbim nerdesin..
ne istiyorum biliomusun kendimi bir an senden ayıklamak..
sayıklamamak..
başarabildigimse başaramamak ..
dermanım iyice azalıyor gittikçe azalıorum bu şehirden..
kalbimdeki cam kırıklarını toplayıp canımın kırıgına sarıyorum..
gecenin koyusunda ona bırakıyorum..
sende tanıdıgım herşey yalanmışcasına yabancı oluorum sokakta yok olan aynalara.. var olmayan aynalarda kendini izlemek ne kadar gerçek olabilir.. soruyorum..
susuyorum..
susmak ta işe yaramıyor içimde yitiyorum ve sanki yine sende bitiyorum..
yoksun bir cismi yoka tutunuyorum ..
tutundugumu sanıyorum kan sesli bir yagmura tutuluorum ..
yagmurki şehrin camlarına vuran ve bana ısrarla seni anlatan
anlayamıyorsan bu benim yoksunlugum..
senin yoksulunum ..
sorularıma değil cevap soru işareti dahi hediye etmeyen gece
gülüşünü bırakıyor dizlerime gizlice ..
gülüşünle geçiyorum bu yolların, yılların içinden..
içimden gecen şarkılara gözlerini ekiyorum..
eylül hüznüm ıslah olmadan, yere çökmeden, tüm hücrelerimle öylece bekliorum.. bekliyorum..
buradaki ben bitmeden gel hadi..

sensizlik kimsesizliğinde kendimsiz bırakma beni yar ..
sensizlik kimsesizliğinde kendimsiz bırakma beni..

5 yorum :

Cilekli Sakiz USA'da dedi ki...

Ben de cok begendim..Sozleri anlamli hos bir parca...Bu arada sana bir sey sorsam senin blogundamiydi sayfa acilinca bir sarki cikiyordu yabanci bir oglan ve kiz soyluyordu...One,two,tree diye basliyordu?Noolur bendim de catlicam bulamazsam...

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

evet cnmm yaa bendeydi o şarkı açılışta çalıodu .. blog bi ara uçunca gitti bazı şeyler silindi ama tekrar yapıcam onu .. sana mail atıyım şarkıyı say hello adı :) bende çok severim..

Adsız dedi ki...

http://berranincoptenekesi.blogspot.com/p/galeri.html burada işte

Cilekli Sakiz USA'da dedi ki...

tmm cnm cok iyi olur ohh rahatladim tesekkurler :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

cnm mail attım sana ama gelmedi sanırım ..