13 Nisan 2010 Salı

Lale Festivali

Lale festivali başladı.. geçen yıl ki festival çok güzeldi . bu yıl 5.si düzenlenen festivale bu sefer  ismek geleneksel türk el sanatları sergisi  lale temalı ürünlerin standı kurulacak .. bu yıl ki de çok güzel olucaga benziyor.. 2 nisan da başlayan festival 18 nisana kadar sürücek ben henüz gidemedim  ama bu ctesi okul çıkışı ve pazar günü gitmeyi düşünüyorum ..zaten okulum sultanahmette oldugu için  oradakine katılırım ama pazar günü gidebilirsem emirgandakine gitmek istiyorum. olmadı taksime gideriz.. :) ve bol bol foto çekicem laleleri çok severim..gitmeden çok fazla bişi söyleyemiyorum şimdi ama gidince tekrar yazarım  fotolarla beraber dönücem ..benim gibi çalışıpta gidemeyenler için  bu hafta sonu  son şans  zaten 13:00 ve 16:00  arasında yapılıyor.. kaçırmayın derim..

5 yorum :

zeynep dedi ki...

çok isterdim gitmeyi ama haftasonu istanbul dışındayım:(zaten ben lalelerimi bu haftasonu çektim piierreloti'de:)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

oo siz erkencisiniz ne güzel :) gördüm lalelerinizi harika fotograflar pierloti çok güzel,bana da çok yakın aslında fırsat bulsam orası fotograf çekmek için harika bir yer.. ben henz bi icraatta bulunmadım :) kısmetse bu hafta sonu inş.. :)

ŞANSLI dedi ki...

Ben de gitmek istiyorum.Kısmet bakalım.
Teşekkürler.
Sevgiler:)

Kervan sahibİ dedi ki...

Başkentli olmanın dezavantajları :// gidemiyorum..

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

kervan sahibi senin adına bişi diyemicem :) istanbula gelebilirsin lale zmanlarında ama :)

şanslıcım rica ederim .. ee umarım gitmişsindir :)