16 Nisan 2010 Cuma

içine ettiğim çalışmam

geçen haftadan kalma yarım bi eskizim vardı  .. çarşamba günü o ilham perisinin gelmesiyle  bitirdim onu aslında istedigim gibi olmadı .. zaten heykelden çizdim ama  benim ki baya farklı bi tarz oldu  hem boyadım , hem saç ve şapka ekledim   .. saçlarına uyuz oldum  iğrenç oldu öğğ :/ aslında saçları yapmadan önce gayet iyi gidiyodu .. ama içine ettim saç yaparak  şapkayıda o rezilliği kapatmak için ekledim :) bide boya ile yaptıgım için silinmio silsemde iz kalıo zaten.. neyse ekleyelim bakalım  buraya da  :)



ya bu arada  tarayıcının içinde bi leke gibi bişi var oda koltuk altına denk gelmiş orda bi çizgi varmış gibi duruyor .. ama aslında  yok tarayıcının pisliği o sildim çıkmıoda içtenmiş ..

8 yorum :

jenjen dedi ki...

Hi! I wanted to come over and say thanks for following my blog! I am excited to get to know you!

XOOX
Jen

My Makeup Story dedi ki...

ben çoookkkk beğendim valla!

Kervan sahibİ dedi ki...

Herşeye rağmen güzel olmuş, o şapka fikrine bayıldım =)) birgün başıma böyle bi olay gelirse şapkayı kullanırım herhalde :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

hi jen, thank you for the visit .. I know I've been very happy with my .. very nice blog, I will visit it often ..

goodbye

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

my makeup story: begenmene sevindim :) baya bi içimi karartmıştı bu durum :) tşkler

kercvan sahibi :tşk ederim .. umarım başına böyle biş gelmez :)))

Kervan sahibİ dedi ki...

Genelde çizimle değil şiirle ve hikayelerle uğraştığım için silgi kullanmak zor olmuyo :)) rica ederim

Dijital Günlük dedi ki...

Konu başlığın kopardı beni Berra, deli kız :) İnanıyorum çok daha güzel çalışmalar yapacaksındır, senin bundan daha iyi çalışmalarını da biliyoruz. Sıkma canını, başarılar dilerim bebeişim :)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

kuşum benim çok saol .. başlık doğru ama bak içine edilmiş bi çalışma oldu bu :)) inş daha iyi çalışmalara diyelim :) seviyorum seni kuşum muckkkk :)